Teun's film topic!

Messier C & Super 4-16 cake
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Messiers zijn echt toppers, goede knal, mooie kleuren, en een lekker tempo, voor de prijs vind ik dit echt toppers! Dit geld ook voor de Super 4-16, vooral de effecten zijn mooi uitgewerkt en ook die prijs is niet mis. :)

Mooi filmpje!

Wat ik zie in jou filmpje, is dat de messier en de super4-16 niet zo denderend veel verschillen met elkaar.

De super4-16 schiet wel wat hoger, heeft net wat grotere boeketten, en mooiere effecten.

Beide leuk voor projecten!

Nitrate Cake & Magic Missile
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nitrate Cake is gewoon een goede knalcake, niks over te zeggen verder, en de Magic Missile is een nieuwe must-have onder het kleine vuurwerk, heerlijke kleine fluitbakjes voor een goede prijs.

Omdat het kerst is nog maar een filmpje dan? :p

Battle
+ YouTube Video

Goede cake maar zou hem niet nog een keer aanschaffen, voor die prijs is er veel leuk spul te halen, leuker dan de Battle ben ik van overtuigd.

:bye:

Nog maar een filmpjes haha?
Ze moeten toch op en volgende week heb ik waarschijnlijk geen tijd.

5000 klapper in een melige bui
+ YouTube Video

Op die ene dag ben je toch wat vrolijker dan anders, dat moest er even uit haha. Naja de knallen waren goed, erg lekkere rolletjes die 5000 klappers, voor de prijs kan je er veel leuke dingen mee doen. :)

Purple Tail
+ YouTube Video

Een van de betere cakes van Hardix, super grote boeketten, harde knallen, en een kleine prijs. Er is mij verteld dat hij uit het assortiment gaat en dat zou wel erg jammer zijn.

2x Saturn Missile en een Thunder Clap pijltje
+ YouTube Video

Over de Saturn Missile heb ik al eerder commentaar gegeven, goede bakjes voor een zacht prijsje. En de Thunder Clap zijn ook lekkere pijltjes, alleen zijn ze hier wel flink gestegen in prijs.

2x Saturn Missile en een Thunder Clap pijltje
movie
Over de Saturn Missile heb ik al eerder commentaar gegeven, goede bakjes voor een zacht prijsje. En de Thunder Clap zijn ook lekkere pijltjes, alleen zijn ze hier wel flink gestegen in prijs.

Lekkere filmpjes! De sfeer komt er goed in! Zijn deze filmpjes allemaal van jou:shocked:

Meer Meer Meer ik wil meer!!!! Whaha denk dat ik deze hele week niet slaap van spanning, voel me net een klein kind met sinterklaas en dan ben ik al 25!!

Top Filmpjes!!

Vandaag geen tijd gehad i.v.m. kerst, morgen en overmorgen knal ik alles wat ik over heb online! :)

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Wat overige filmpjes, ik zal mijn computer afzoeken voor nog meer beelden. :wink:

Back
Bovenaan