Teun's film topic!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

:)

asian thunder projectje van mij;

DSC00534.jpg

DSC00537.jpg

DSC00538.jpg

filmpje verschijnt nog wel een keer denk ik:)

Natuurlijk heb ik afgelopen jaarwisseling ook weer met de camera rond gelopen, dat heeft wat beelden opgeleverd maar door de mist is het een stuk minder dan het jaar ervoor, wel vind ik de inhoud van de filmpjes vele malen beter.

Door het jaar heen zal ik er een aantal uploaden, dan kan elke week zijn, maar ook elke maand. Daar is geen vaste regeling voor.

Hopelijk bevalt het en hebben jullie veel kijkplezier.

De eerste upload verwacht ik binnen een aantal dagen. :wink:

Wat foto's zodat jullie een indruk krijgen wat "Teun's film topic" in 2011 gaat brengen

-- foto verwijderd --

Laatst bewerkt:
Het eerste filmpje is een onbekende cake van Cafferata, hij heeft 25 schoten en komt uit de Titanium lijn.

Onbekende cake [Cafferata]
+ YouTube Video

We hadden meerdere kleine cakes van Cafferata en deze viel het meeste op, goede burst en grote boeketten.

Weer een nieuw filmpje, de Mirage van Cafferata, een geweldige bak met harde burst en heerlijk grote crackling boeketten, de prijs is het enige minpunt, maar hij moest toch 1 keer in de straat komen, dus bij deze:

+ YouTube Video

Heb dit jaar niet heel veel filmpjes, maar hoop dat jullie blij zijn met wat ik toch kan delen. :)

Het is alweer September, wat gaat de tijd toch snel. Zal dit topic dat ook wat meer bij gaan houden. Bij deze dus een aantal foto's.

23qyln6.jpg

1z5u1ao.jpg

2dqoyev.jpg

Niet alles staat op de foto.

Met het mooie comentaar van de cameraman, de eerste stooksessie van de avond, wat kleine cakes en 2 pijltjes.

HD voor beter beeld
+ YouTube Video

De herfstvakantie is voor mij weer begonnen, de eerste nachtvorst is een feit, dus hoog tijd voor een nieuwe update.

2 onbekende producten van Cafferata & de Space Shooters van Wollf Vuurwerk.
+ YouTube Video

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de video's als ik alles zo terug kijk. Dit jaar ga ik daarom dan ook filmen met een betere camera's.

Foutje, de cameraman dacht even met de pyrotorch de hindoerol goed in beeld te brengen, helaas iets te goed, want hij ging meteen af door een vonkje. Gelukkig niks ernstigs gebeurd.

Hindoe 3000 - Original
+ YouTube Video

Bedankt voor het filmpje Teun.
Een heerlijke sfeer komt erbij kijken,prachtig.
Zo zie je ook maar weer dat een foutje snel gemaakt is.

Leuk filmpje. Ja, je kan dat soort dingen krijgen als je met een pyrotorch in het donker bij een mat de pyrotorch aanzet waar waarschijnlijk allemaal schietlontjes uitsteken.

Wij hebben het ook een paar x gehad namelijk.. alleen was dat met het ontsteken van een mat, dat er schietlont vlakbij de visco lont zat. Ook niks ergs gebeurd gelukkig!

Back
Bovenaan