Teun's film topic!

Teun gewoon doorgaan gast!
Iedereen deelt je passie voor vuurwerk hiero, ken zelf dat gevoel ook wel dat je je vuuwerk uitstalt en denkt: "oh dit is allemaal van mij"!!

Bedankt voor jullie reacties, ik zal hier zeker mee doorgaan en ben straks ook van plan om hier de tripreports van enkele binnenlandse trips neer te gaan zetten.

Hier de Crosswall (Hardix) met daarna de Nitrate cake(Original).
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:wink:

@Pyroguy: helaas heb ik die niet op film staan, in de vooravond jaagde ik wat gratis cakes de lucht in waaronder de Cyclone, tot mijn grote verbazing was dit een prachtige cake, helaas kan ik hem niet voor geest halen.

Bedankt voor de positieve reacties. :)

Teun echt super bedank voor het bijhouden van dit topic. Het is echt sfeersnuiven geblazen hier. Geweldig verhaal, mooie collectie en goede filmpjes! Absoluut doorgaan!

Ene 5000 klapper van Original.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heeft er iemand misschien meer ideeën om aan dit topic toe te voegen?
Ik wil er zoveel mogelijk sfeer in krijgen. :)

Foto-UVFBSHRF.jpg

Foto-Q333ZOOG.jpg

Foto-AZ83EDVI.jpg

Let-op
Jammer genoeg ben ik veel filmbeelden kwijt geraakt, door een virus op de computer. Ik hoop jullie toch nog blij te maken me de overige beelden.
Hoeveel het er gaan worden kan ik niet zeggen, maar ik zal dit topic wel bij blijven houden.

:bye:

Laatst bewerkt:
Nuke Bang
+ YouTube Video

Goede knaller, alleen zie ik er niks speciaals in, dit mede door het (te) grote aanbod van Zena/Original. :wink:

Ulgy Joe
+ YouTube Video

Unieke knaller, leuke fluit naar een redelijke knal.
Enige nadeel is dat hij per 5 verkocht word, dit mag wel verhoogd worden naar 20 als ze dan met de prijs iets leuks kunnen doen. :)

Er zijn al actie's dat je korting krijgt bij ongeveer zo'n hoeveelheid, maar ik snap wat je bedoelt. De ugly joe is een geweldige knaller die zeker ik zeker elk jaar in me collectie wil hebben.

Leuke filmpjes, zena fan zie ik ?:p

Nee geen Zena fan, het is wel een goed merk hoor.
Maar zoals ik al vermelde ben ik veel filmbeelden kwijtgeraakt, en heb ik vooral veel beelden van Original/Zena over. :wink:

Heey Teun,

jammer dat je veel filmpjes verloren bent, dan moet je dit jaar maar weet wat nieuwe filmpjes gaan maken, zo kun je dan 2011 weer door ;-)

Toch heel erg bedankt voor het leuke topic, ik blijf hem volgen of er nog nieuws komt!

(P.S : Volgende keer wel een backup maken he?)

Ja inderdaad jammer maar in 2011 maak ik het goed! :)

Ik blijf zeker doorgaan met dit topic, binnenkort maar eens tijd maken voor een fictie vuurwerk verhaal.

Bedankt voor alle bedankjes en positieve reacties! :wink:

Speciaal omdat het vandaag mijn verjaardag is geef ik jullie eens een cadeautje! :p

Elements, Pyro Palm en X-Ray in w-shape
+ YouTube Video

Leuke budget cakes, vooral Pyro Palm vond ik erg goed, de prijs van deze producten ligt erg laag dus ik mag gewoon niet klagen. :wink:

Back
Bovenaan