Ultimate Fantasy

Zou het kunnen zijn dat ie in een Z vorm gelont is.......?
Dus klein-groot-klein-groot i.p.v klein-klein-klein en dan pas de grote tube's op het laatst?
Of ben ik nu wel heel creatief aan het denken?

Nee gaat links naar rechts. Dus vanaf mijn duim naar links en dan weer naar rechts dan weer links dan weer rechts enz enz.

egt jammer,
had hem ook op mn lijst gezet bij vuurwerkland-steenbergen maar heb net tehoren gekregen van ramon dat de ultimate fantacy waarschijnlijk niet leverbaar is:cry:

dat is inderdaad jammer, het had misschien wel een bestseller gewordden.
weet je toevallig of er nog meer cakes zijn die niet geleverd kunnen worden? (behalve dan de knappe denis van marijn want dat wist ik al)

Ik vind hem geweldig.
Lekker rap tempo van de fluiters, en de burst van de effecten is ook goed
Voor 22,50 (500gram) kan je deze niet laten liggen
Op de film zie je er twee tegelijk, op Oudejaarsavond ga ik hetzelfde doen: twee naast elkaar

Heeft iemand deze cake real life gestookt? want ik ben erg benieuwd naar de ervaringen....hoe beviel de cake in het echie? iemand toevallig deze cake nog vastgelegd op film (straatfilm)

Ik heb hem gehad en gefilmd ;) begint met fluiters met zilveren tail en eindigd met rode peonys met crackling mooi blokje voor dat geld :)

Laatst bewerkt:
Mooi Filmpje Patrick, vanavond werd deze cake in drietal naast elkaar geschoten en hij deed het erg goed, was meer dan leuk. goede fluiters en leuke effecten als kers op de taart. Voor €25,00 (nieuwe adviesprijs) een aanrader

Wow deze was mij nog nooit opgevallen en ik moet zeggen dat ik het echt een super vette bak vind, hier trouwens te koop bij vuurwerkland zoetermeer voor € 26,50.

Back
Bovenaan