Tailgate Fan

Heerlijk rustmoment met een wow-factor in de show. Twijfelde of ik er 2 aan zou schaffen, maar ik denk dat 1 wel volstaat.

Heerlijk rustmoment met een wow-factor in de show. Twijfelde of ik er 2 aan zou schaffen, maar ik denk dat 1 wel volstaat.

Mocht mijn budget nog toelatend zijn dan nam ik er 4.. puur om de tijd te verlengen.. zijn er nog alternatieven opnde markt?

Deze werd onlangs geschoten bij Pyrocontrol in Holten tegelijk met een aantal Cairo Crackling / 1.2" Ultimate Chry, een hele gave combinatie:

De crackling had een meter of 15 hoger moeten zijn ofzo. Dus echt boven de tails. Dan is het wel erg fraai denk ik maar dat zal je met consumentenspul wel niet voor elkaar krijgen.

Kon het niet laten. Ook deze pracht bakkie besteld. Misschien ga ik deze combineren met mijn finale project. Of juist de start ervan. Ben daar nog niet over uit. :D

Over deze blijf ik twijfelen, het is knap geld voor een kort moment, toch is het waanzinnig mooi, die films zijn heerlijk om te kijken, wat een toffe combinatie van kleuren.

Ach ja, ga met Wesley samen afhalen in Huissen en daar waren ze nog op voorraad dus toch maar besteld. Kijk er nu al enorm naar uit!

Door de te harde wind rond 12 uur helaas niet in het projectje verwerkt. Daarna per 2 zo los geschoten.

Ziet er echt heel dik uit, ben blij dat ik ze in de straat heb gehad maar geen 2e keer meer. Voor 2 exemplaren haal in de freakactie ook een dikke 30mm bak waar je langer van kan genieten

Och, wat was dit een mooie bak zeg, helemaal te gek, schoot ook prima. Eigenlijk qua tijdsduur heb je er 2 nodig, maakt het wel serieus kostbaar, maar zou het toch overwegen voor komend jaar.

Waauw wat een vette tails! Ik had m na een glitter mine color comet en als afsluiting een Triple layer van showtime er aan gehangen. Ondanks het geweld om ons heen toch de aandacht gepakt! Vanaf 1:43

Back
Bovenaan