Tailgate Fan

Dit is inderdaad een F3 variant. De Tailgate fan is wel degelijk anders en naar mijn inziens zelfs mooier met de rode staarten ipv het oranje hier

En de Tailgate Fan is een compound bestaande uit meerdere delen, dit is één los deel (en daarom F3?).

Afgelopen zaterdag heb ik deze topper met 2 tegelijk in actie gezien tijdens een show van DFP. Ik wil niet overdrijven maar dit is echt adembenemend mooi. Super heldere kleuren, het tempo, de hoogte van de effecten, alles klopt gewoon. In een show echt een absolute aanrader. Ook in Duitsland is deze afgelopen zaterdag geschoten. Ook hier wederom veel positieve reacties, maar bij een enkeling gaat toch de voorkeur naar een mine/tail box van Pyrogiochi. Op beeld vind ik die Broekhoff versie beter overkomen.

Wat een bak zeg, prachtig. We zijn eigenlijk klaar met bestellen, maar deze is wel heel gaaf. Eens kijken of we deze ergens mee kunnen nemen.

Allemaal mooi dat siervuurwerk, maar de Tailgate Fan is echt een “one of a kind” in consumenten vuurwerk. Voor mij is dit persoonlijk dé cakebox van het jaar! Er is niets op de markt wat zo goed is uitgewerkt in dit segment en nog productie ook. Hulde naar Magnum/Broekhoff!!

Om niet nog een keer in herhaling te vallen...

Zie ik daar nou een Tailgate Fan op 06:58? (Gezien er meer producten van Broekhoff voorbij komen). Alleen schiet dit exemplaar wel rap achterelkaar en daardoor vraag ik mij eerder af of er geen sprake is van een sample...? Aan de andere kant wordt hier elektronisch geschoten dus ergens gezien zou het ook productie kunnen zijn maar dan elektronisch snel achter elkaar.

Dit is 1 Tailgate fan en productie. Tussen de cakes niets meer of minder dan een heel klein stukje stoppine en hij schiet, zoals je nu ziet.

De Tailgate Fan moet je inderdaad, hoe zal ik het noemen... "herlonten". De afzonderlijke cakes zijn met elkaar doorverbonden d.m.v. roze (snel)lont, maar hier zit nog echt te veel ruimte tussen en dus een korte pauze! Voor het onderstaande effect moet je hem echt herlonten zoals ik dat noem. Doe je voordeel ermee met deze informatie :wink:

Je ziet hem x2, omdat ik hem x1 nét te kort vond voor een goede wow-factor. Nog voordat ik vonkoverslag kreeg in één van de laatste rijen van de eerste box vond het publiek dit écht al één van de betere boxen van de buurtshow. Werkelijk prachtig en tevens publieksfavoriet! Ik zei het al in het topic van de Triple Layer: siervuurwerk is mooi, maar dit zijn de producten die de buurtshow gemaakt hebben (samen met de Triple Layer en Gold Mine en Color). Verder was de gedachte om de kleuren van de tails (groen en blauw) terug te laten komen in de mines van de "The Branco".

IMG_5144.jpg

Op 13:10

Wat een waanzinnig mooi ding toch en per 2 is ie ook qua tijdsduur lekkerder ja, bijna noodzakelijk. :wink:
Deze gaat echt op de lijst, tweemaal, dit moet er komen gewoon.

Prachtige cake zeg, komt echt heel gaaf over zo in de straat. Deze gaat het ook hier goed doen bij het publiek gok ik zo, deze gaat er dus zeker komen.

Hier stond ie 2 straten verderop, wat een parel van een compound. Die moet er dit jaar écht komen hoor!!

Wat een dikke bak is dit zeg. Hij stond al in bestelling, maar gaat er nu zéker komen, ook in 2-voud. Wat een beuker zo en die gaat het erg goed doen in de straat!

Wat een fantastische bak! Echt heel mooi. Afgelopen jaar getwijfeld en niet besteld maar nu ik hem weer op film zie, deze moet er gewoon bij.

Ik kwam zojuist nog een filmpje tegen van deze topper. Ik heb dit jaar, maar ook eind vorig jaar diverse shows gezien en daarbij werd door verschillende schietbedrijven geregeld gebruik gemaakt van artikelen uit de Pyroshow lijn van Broekhoff. Als de Tailgate Fan zijn kleuren tentoonstelde dan was een zeer positieve reactie van het publiek een zekerheidje. Ik denk dat deze geweldenaar het in de straat ook goed zal doen in een klein projectje. Kleuren zijn echt geweldig en hulde aan Broekhoff voor de kwaliteit.

Vind dit persoonlijk een van de mooiste tailbakken op de nl consu markt. Wil deze dit jaar sowieso in de straat, als de prijs een beetje meevalt neem ik er mssn wel 2

Back
Bovenaan