Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand waar je deze kan kopen in Zuid-Holland?
Nu geldt het voor de volle €75...nu niet meer met korting te.vinden/krijgen hier en in deze tijden een rib uit je lijf maar wat een mooi rib...Kunstvuurwerk, maar nog steeds dik in twijfel of ik hier €60 voor over heb, €75 zeker niet. Ding hierbij is wel, dat de kans groot is dat je deze niet weer terugziet; kleine afzet, en als de transportprijzen vanuit China volgend jaar niet dalen, gaat alles nog een stuk duurder worden en voor sommige dingen gewoon niet meer rendabel.
Ok, heb ik mezelf nu omgeluld?![]()
Nu geldt het voor de volle €75...nu niet meer met korting te.vinden/krijgen hier en in deze tijden een rib uit je lijf maar wat een mooi rib...
Twijfel tussen deze of de poema fire festival
Vind deze persoonlijk mooier, heb er 2 meegepakt tijdens een freakactie voor € 65 per stuk. Fire Festival zit volgens mij rond de € 100
Waar kun jij deze vinden dan voor 60? Is een prima prijs in deze tijd!Fire Festival zit je op 120 euro voor 2 stuks.
Waar kun jij deze vinden dan voor 60? Is een prima prijs in deze tijd!
Hier in Limburg bij één van de Vuurwerkland dealers. Ze verkopen het per karton waardoor je dan een korting krijgt. Los kan natuurlijk ook, dan wel veel duurder maar dan krijg je er wel gratis vuurwerk bij. Is dit niet bij alle dealers zo?
Ik heb net even gekeken maar zie dat ze de kartonactie eraf hebben gehaald. Helaas.
Dat ging om de Fire Festival, die gaat per 2. Heb de aanbieding ook ergens langs zien komen inderdaad.
Want een vreemd verhaal. De Tailgate Fan is per stuk verpakt, het is een compound die niet met meerdere in 1 doos zitten?
Even beter lezen, kerel, want ook jij geeft soms te snel een negatieve reactie op iemands post. Ik schreef toch echt duidelijk "Fire Festival zit je op 120 euro voor 2 stuks."
Hier in Limburg bij één van de Vuurwerkland dealers. Ze verkopen het per karton waardoor je dan een korting krijgt. Los kan natuurlijk ook, dan wel veel duurder maar dan krijg je er wel gratis vuurwerk bij. Is dit niet bij alle dealers zo?
Ik heb net even gekeken maar zie dat ze de kartonactie eraf hebben gehaald. Helaas.
Even beter lezen, kerel, want ook jij geeft soms te snel een negatieve reactie op iemands post. Ik schreef toch echt duidelijk "Fire Festival zit je op 120 euro voor 2 stuks."