Tailgate Fan

Deze staat hier ook dikgedrukt op de wensenlijst. Wat een prachtig en uniek stuk vuurwerk zeg, heel mooie kleuren en het tempo is zo perfect!

Vandaag 2 van deze beauties besteld. Komt op film al heel dik over maar ben toch heel benieuwd hoe deze in straat word ervaren

Dit is één van de weinige producten die dit jaar nog op m'n verlanglijst staan. Even de webshops in de buurt afwachten of en waar deze voor een aardig prijsje komt.

Kunstvuurwerk, maar nog steeds dik in twijfel of ik hier €60 voor over heb, €75 zeker niet. Ding hierbij is wel, dat de kans groot is dat je deze niet weer terugziet; kleine afzet, en als de transportprijzen vanuit China volgend jaar niet dalen, gaat alles nog een stuk duurder worden en voor sommige dingen gewoon niet meer rendabel.

Ok, heb ik mezelf nu omgeluld? :D
Nu geldt het voor de volle €75...nu niet meer met korting te.vinden/krijgen hier en in deze tijden een rib uit je lijf maar wat een mooi rib...

Nu geldt het voor de volle €75...nu niet meer met korting te.vinden/krijgen hier en in deze tijden een rib uit je lijf maar wat een mooi rib...

Heb hem ook nergens goedkoper kunnen vinden helaas.
Stilletjes hoop ik dat Broekhoff toch nog met iets van een kortingsactie komt rond black friday ofzo.
Anders wordt het idd de volle prijs (voor 15 seconde plezier :shocked:)

Waar kun jij deze vinden dan voor 60? Is een prima prijs in deze tijd!

Hier in Limburg bij één van de Vuurwerkland dealers. Ze verkopen het per karton waardoor je dan een korting krijgt. Los kan natuurlijk ook, dan wel veel duurder maar dan krijg je er wel gratis vuurwerk bij. Is dit niet bij alle dealers zo?

Ik heb net even gekeken maar zie dat ze de kartonactie eraf hebben gehaald. Helaas.

Hier in Limburg bij één van de Vuurwerkland dealers. Ze verkopen het per karton waardoor je dan een korting krijgt. Los kan natuurlijk ook, dan wel veel duurder maar dan krijg je er wel gratis vuurwerk bij. Is dit niet bij alle dealers zo?

Ik heb net even gekeken maar zie dat ze de kartonactie eraf hebben gehaald. Helaas.

Want een vreemd verhaal. De Tailgate Fan is per stuk verpakt, het is een compound die niet met meerdere in 1 doos zitten?

Want een vreemd verhaal. De Tailgate Fan is per stuk verpakt, het is een compound die niet met meerdere in 1 doos zitten?

Even beter lezen, kerel, want ook jij geeft soms te snel een negatieve reactie op iemands post. Ik schreef toch echt duidelijk "Fire Festival zit je op 120 euro voor 2 stuks."

Even beter lezen, kerel, want ook jij geeft soms te snel een negatieve reactie op iemands post. Ik schreef toch echt duidelijk "Fire Festival zit je op 120 euro voor 2 stuks."

Ik hou niet zo van dat welles/nietes maar leg het graag uit. Ik reageer op deze post:

Dit is op dat moment jouw laatste en volledige reactie in dit Tailgate Fan topic. Dan verwacht ik, en ik kennelijk niet alleen maar dat lees je hieronder, dat het over de Tailgate staat want nergens staat Fire Festival in jouw reactie.

En negatief? Waar ben ik in mijn reactie negatief dan want dat is niet mijn bedoeling. Ik schreef alleen maar dat ik het vreemd vindt dat er over 2 in een doos wordt gesproken.

Het gevolg was namelijk dat ik als winkel met Magnum-artikelen binnen no-time de vraag in de mail had of ik ook een kartonaanbieding voor de Tailgate Fan kon geven want er was een winkel op VWC genoemd die dat ook had... :bonk:

Begin dit soort posts een beetje zat te worden. Je zorgt zelf voor verwarring, iemand constateerd dat enkel en het wordt gelijk opgevat als een persoonlijke aanval. Doe eens relaxed mensen...

Ik kijk er overigens enorm naar uit om deze in de straat te hebben en te combineren met 2x de wings of darkness.

Back
Bovenaan