Tailgate Fan

Prachtig product. Gisteren bij Kuiper viel me wel op hoe klein dit doosje is. Effecten zijn echter groots. Voor volgend jaar toch maar op de lijst.

Wat een ongelooflijk dik product blijft dit, veel van mogen zien op de Huisman demo.
Niet direct goedkoop, maar prachtig item en de reacties van het publiek waren bij geen enkel ander product zo uitbundig.

Hopelijk genoeg ruggengraat als ik hem tegenkom tijdens de verkoopdagen.

Genoeg ruggengraat als in genoeg geld in de portemonnee om hem te kopen?:D

Een prachtige box, maar de prijs is naar mijn mening veel te veel voor een tijdsduur van ongeveer slechts 17 seconden.

Wat maakt deze box nou zo duur? De W- shape? Ik heb dan gewoon liever I- shape blokjes als dat de boel een stuk betaalbaarder maakt.

Als je wilt dat deze effecten je IRL goed bij blijven, dan zou je eigenlijk enkele boxen moeten kopen, want die 17 seconden zijn zo om.

Een prachtige box, maar de prijs is naar mijn mening veel te veel voor een tijdsduur van ongeveer slechts 17 seconden.

Wat maakt deze box nou zo duur? De W- shape? Ik heb dan gewoon liever I- shape blokjes als dat de boel een stuk betaalbaarder maakt.

Als je wilt dat deze effecten je IRL goed bij blijven, dan zou je eigenlijk enkele boxen moeten kopen, want die 17 seconden zijn zo om.

Sommige producten zijn ondanks dat ze wat duurder zijn toch de moeite waard omdat ze uniek zijn en vaak een wauw-factor hebben. Dit is daar precies zo'n voorbeeld van en datzelfde gaat ook op voor de andere varianten in deze lijn.

Ik zou deze overigens nooit los schieten maar als element in een showtje is dit echt een topper.

Sommige producten zijn ondanks dat ze wat duurder zijn toch de moeite waard omdat ze uniek zijn en vaak een wauw-factor hebben. Dit is daar precies zo'n voorbeeld van en datzelfde gaat ook op voor de andere varianten in deze lijn.

Ik zou deze overigens nooit los schieten maar als element in een showtje is dit echt een topper.

Ik begrijp je Knettermans, maar ik vind dit toch wel wat meer dan "wat duurder".

Verwerken in een showtje zou inderdaad een optie zijn voor de personen die een showtje schieten, maar ik zie vaak showtjes op YouTube waarbij het ene effect door het andere ondergesneeuwd raakt (in de (gecontroleerde) chaos). Als je deze box op die manier verwerkt in je show, is dat naar mijn mening dan toch wel zonde van het geld.

Ik begrijp je Knettermans, maar ik vind dit toch wel wat meer dan "wat duurder".

Verwerken in een showtje zou inderdaad een optie zijn voor de personen die een showtje schieten, maar ik zie vaak showtjes op YouTube waarbij het ene effect door het andere ondergesneeuwd raakt (in de (gecontroleerde) chaos). Als je deze box op die manier verwerkt in je show, is dat naar mijn mening dan toch wel zonde van het geld.

Ik zou deze zelf niet snel combineren in een showtje maar als solo element gebruiken. Door de korte tijdsduur kan dat prima, hij duurt simpelweg te kort om eentonig te worden. Combineren kan maar kan inderdaad slecht uitpakken tenzij je een product hebt waarvan je zeker weet dat die veel hoger schiet zodat het echt aparte lagen in de lucht zijn bijvoorbeeld.

Je kan net als bij alle andere producten alleen zelf bepalen of je deze het geld waard vindt of niet. Met een ruim budget zou ik hem iedereen aanraden maar met een wat kleiner budget is het wellicht leuker om iets te nemen wat iets langer duurt.

Ik twijfel, vind het een mooie box, maar zou deze single (dus niet in een showtje) ook indruk maken in de straat?

Ik twijfel, vind het een mooie box, maar zou deze single (dus niet in een showtje) ook indruk maken in de straat?

Denk dat hij juist single in de straat het meeste indruk maakt. Dit verlicht je hele straat en met de afstand die je hebt in de straat is dit echt indrukwekkend.

Denk dat hij juist single in de straat het meeste indruk maakt. Dit verlicht je hele straat en met de afstand die je hebt in de straat is dit echt indrukwekkend.

met wind niet kan ik je vertellen, was wel windkracht 7 hier vorig jaar dus zo gek was het ook niet.

Hoe zou deze het doen in W-Shape(3x)?

Als je kijkt naar het begin van de finale van Huisman dan is twee al meer dan genoeg en al lastig om mooi te laten lopen. Als jij er drie perfect getimed krijgt ben ik benieuwd naar de film, maar denk dat het snel rommelig gaat worden.

Back
Bovenaan