Tailgate Fan

Ja was zeker een beauty. Blauw leek bleker dan op film maar ook tijdens demo waar ik 'm zag. Maar had ik bij een Evo Sunbeam ook, is dat een soort speling van oog/brein? Maar prachtig, maakte overal me heen oohs en aahs los, had langer mogen duren.

In de straat gezien van Mike en Wesley, ontzettend dikke bak met indrukwekkend tempo, maar gezien zijn tijdsduur (20 seconden) wel kostbaar om hem per 2 te schieten. En da's wel nodig vind ik gezien zijn korte tijdsduur. Wel een aanrader en wellicht toch het overwegen waard mits goede prijs!

Wat een beauty dit, echt pure kwaliteit dit. Erg van genoten. Hij is duur, maar kan hem iedereen aanraden.

Had deze al in een showtje verwerkt, dus toch maar geschoten, maar was zonder wind nog zoveel mooier geweest. Alsnog erg van genoten, prachtproduct om in een show te verwerken. De Hamlet stond hier nog achter maar liep helaas niet door.

Tailgate Fan 1.jpg

Tailgate Fan 2.jpg

Hij is supergaaf en kan hem kopen voor 72euro met de Blackfriday korting, maar ik kan het niet goedpraten dus ik laat hem liggen

Zo heb ik dat met de spider tails. Met de 25% ging het nét, alleen had m'n dealer die toen nog niet in assortiment.... maar nu, met andere BF uitgaven ook...

Vind deze ook echt geweldig, maar zo kort helaas. Beste om er een showtje van te maken met deze bak. Dit jaar niet in de collectie, maar hij staat hoog op het lijstje voor volgend jaar.

Waty was ie gister weer goed zeg, je hoorde ook direct aan het publiek dat deze in de smaak valt. Vind hem erg prijzig, maar je haalt hier een uniek product mee in huis.

Was gisteren echt weer genieten, dit jaar niet in de collectie. Vind hem voor de tijdsduur iets te prijzig geworden. Blij dat ik hem vorig jaar 2 x heb gehad

Vond hem nog aardig goed te betalen met de 25% korting. Dit is ook echt zo'n product waar ik graag wat meer voor neer leg, dit was wel echt wat anders in de straat en gaf ook echt een prof indruk in de show.

Wat een ongelooflijk dik product blijft dit, veel van mogen zien op de Huisman demo.
Niet direct goedkoop, maar prachtig item en de reacties van het publiek waren bij geen enkel ander product zo uitbundig.

Hopelijk genoeg ruggengraat als ik hem tegenkom tijdens de verkoopdagen.

Wat een ongelooflijk dik product blijft dit, veel van mogen zien op de Huisman demo.
Niet direct goedkoop, maar prachtig item en de reacties van het publiek waren bij geen enkel ander product zo uitbundig.

Hopelijk genoeg ruggengraat als ik hem tegenkom tijdens de verkoopdagen.

Dat hoop ik ook, vorig jaar wel gehad maar de wind deed hem niet heel goed. Vond hem dit jaar ook te prijzig maar deze fipmpjes helpen niet :frusty:

Naar aanleiding van de goede prestaties op de Huisman demo, vanochtend toch ook gewzicht voor deze box. Hij is besteld. Wat een prachtbak. Levert oeh's en ah's op zoals bij de Huisman demo.

Back
Bovenaan