Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vraag is, waarom kost zoiets 80 euro? Wat zorgt daarvoor?
Mijn vraag is, waarom kost zoiets 80 euro? Wat zorgt daarvoor?
Onder andere omdat er minder van in een container passen. Stel een container kost €10000 om in Nederland te krijgen als je die kosten dan kan verdelen over 2000 cakes komt er €5 per cake bij maar deze cake is 4x zo groot als bijv de nieuwe 25 crossette cakes. dus kan er maar 25% in en dus komt er bij 1 cake al €20 transport bovenop
Niet eens nodig om er iets achter te zetten hoor. Alleen deze waaier geeft al genoeg aandacht. En ik geloof al direct dat men mij komt vragen waar ik die vandaan heb, want het zal vast illegaal zijn....Ja, dit is gewoon vet! Die Pyroshow bakken zijn altijd prijzig, maar altijd volledig gevuld, strak getimed en ideaal voor shows. Daarom gebruiken profs bij festivals en pyromusicals deze lijn ook zo vaak.
Ik ga deze zeker overwegen, want als je dit in de straat zet, vóór bijvoorbeeld een Mega Willows van evo, W-triple layer of een Armageddon, heb je de aandacht wel te pakken.
Erg benieuwd naar de online prijs
Niet eens nodig om er iets achter te zetten hoor. Alleen deze waaier geeft al genoeg aandacht. En ik geloof al direct dat men mij komt vragen waar ik die vandaan heb, want het zal vast illegaal zijn....![]()
Ik heb mij inmiddels door Broekhoff laten vertellen dat er navraag is gedaan bij de fabrikant en dat de vertragingen tussen de verschillende compounds tot een minimum zijn beperkt.![]()