Tailgate Fan

Deze is echt zó ontzettend vet. Ik kan niet wachten om deze in de straat te zien. Met minimaal 2 stuks tegelijk, lekker die hele straat verlichten met de tails!

The Scream is geschoten! Check onderstaande video op 3:18. Daar gaan er 2 achter mekaar aan, fantastisch product!!! Dit SCHREEUWT om een karton vol, heerlijk!!

Zie ik daar nou een Tailgate Fan op 06:58? (Gezien er meer producten van Broekhoff voorbij komen). Alleen schiet dit exemplaar wel rap achterelkaar en daardoor vraag ik mij eerder af of er geen sprake is van een sample...? Aan de andere kant wordt hier elektronisch geschoten dus ergens gezien zou het ook productie kunnen zijn maar dan elektronisch snel achter elkaar.

Laatst bewerkt:
Dit is 1 Tailgate fan en productie. Tussen de cakes niets meer of minder dan een heel klein stukje stoppine en hij schiet, zoals je nu ziet.

Tails zien er zo op de video wel goed uitgewerkt uit. Vind alleen het schiettempo wat minder strak dan op de eerdere video's. Blijft wel een vet product om ondersteunend te schieten, maar mist het echte ''wow'' effect voor mij zo met dit tempo.

Hij is vanavond weer geschoten, dit keer op een grotere afstand. Maar hij was weer echt prachtig. Komt ook zeer hoog, iets wat met dit soort effecten vrij uniek is in F2. Kwalitatief dus echt een hoogstandje, 1 van de mooiere boxen op de NL markt. Wel is het meer een show artikel dan iets wat je zo los schiet, al zal los in de straat ook zeker niet misstaan.

Hij wordt op 05:25 geschoten. De kleuren zijn helaas door de afstand en slechte belichting flets op m'n filmpje. In real life was ie prachtig.

Op bovenstaande video, met wat meer afstand, komt hij dan juist wel weer wat beter over vind ik. Zo stoort het tempo mij ineens wat minder. Toch maar zien dat hij er bij komt om een goede echte ervaring te kunnen maken.

Hij is vanavond weer geschoten, dit keer op een grotere afstand. Maar hij was weer echt prachtig. Komt ook zeer hoog, iets wat met dit soort effecten vrij uniek is in F2. Kwalitatief dus echt een hoogstandje, 1 van de mooiere boxen op de NL markt. Wel is het meer een show artikel dan iets wat je zo los schiet, al zal los in de straat ook zeker niet misstaan.

Hij wordt op 05:25 geschoten. De kleuren zijn helaas door de afstand en slechte belichting flets op m'n filmpje. In real life was ie prachtig.
Top stukje pyroart

Kunstvuurwerk, maar nog steeds dik in twijfel of ik hier €60 voor over heb, €75 zeker niet. Ding hierbij is wel, dat de kans groot is dat je deze niet weer terugziet; kleine afzet, en als de transportprijzen vanuit China volgend jaar niet dalen, gaat alles nog een stuk duurder worden en voor sommige dingen gewoon niet meer rendabel.

Ok, heb ik mezelf nu omgeluld? :D

Kunstvuurwerk, maar nog steeds dik in twijfel of ik hier €60 voor over heb, €75 zeker niet. Ding hierbij is wel, dat de kans groot is dat je deze niet weer terugziet; kleine afzet, en als de transportprijzen vanuit China volgend jaar niet dalen, gaat alles nog een stuk duurder worden en voor sommige dingen gewoon niet meer rendabel.

Ok, heb ik mezelf nu omgeluld? :D

Ik denk het, dit ding moet je toch gewoon een keer geschoten hebben.

Dit filmpje heeft mij er van overtuigd om er twee te bestellen. Wat mij vooral opviel is dat deze cakebox net zo hoog schiet als een W-Triple Layer van Magnum die daarvoor wordt geschoten. Op film is de Tailgate Fan al mooi, maar in de straat lijkt deze mijn echt prachtig! De film volgt! :thumbup:

De demofilms hebben mijn lichte twijfel definitief weggehaald: welkom in mijn assortiment! :yes:

Wat een prachtig stukje vuurwerk is dit ook hoor, staat hier (net als vorig jaar) weer op de lijst om aan te schaffen, is bijna een zekerheidje :D

Back
Bovenaan