Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
The Scream is geschoten! Check onderstaande video op 3:18. Daar gaan er 2 achter mekaar aan, fantastisch product!!! Dit SCHREEUWT om een karton vol, heerlijk!!
Top stukje pyroartHij is vanavond weer geschoten, dit keer op een grotere afstand. Maar hij was weer echt prachtig. Komt ook zeer hoog, iets wat met dit soort effecten vrij uniek is in F2. Kwalitatief dus echt een hoogstandje, 1 van de mooiere boxen op de NL markt. Wel is het meer een show artikel dan iets wat je zo los schiet, al zal los in de straat ook zeker niet misstaan.
Hij wordt op 05:25 geschoten. De kleuren zijn helaas door de afstand en slechte belichting flets op m'n filmpje. In real life was ie prachtig.
Kunstvuurwerk, maar nog steeds dik in twijfel of ik hier €60 voor over heb, €75 zeker niet. Ding hierbij is wel, dat de kans groot is dat je deze niet weer terugziet; kleine afzet, en als de transportprijzen vanuit China volgend jaar niet dalen, gaat alles nog een stuk duurder worden en voor sommige dingen gewoon niet meer rendabel.
Ok, heb ik mezelf nu omgeluld?![]()
Hij wordt op 05:25 geschoten. De kleuren zijn helaas door de afstand en slechte belichting flets op m'n filmpje. In real life was ie prachtig.
Prachtig vuurwerk! Alleen wat twijfel over de prijs..
https://youtu.be/bf0193yfP7o
Ik kwam net per toeval dit filmpje tegen, staat onder dat het f3 is, maar dit is toch 1 op 1 met de tailgate?