SVNC: Aanvechten verboden

Nee zomaar, het valt me op dat er af en toe fel op jouw gereageerd word door members alsof je ergens eens wat fout hebt gedaan of zo, apart om te zien.

Ja geen idee. Misschien omdat ik kritisch ben en niet altijd mee ga in de algemene opinie? Ach, ik kan redelijk uitdelen, dus dan moet je ook kunnen incasseren toch?

Zo werkt dat op een forum, uitdelen en incasseren. Een kritische noot, postitief of negatief moet kunnen zolang we het kunnen onderbouwen...toch?
Ja geen idee. Misschien omdat ik kritisch ben en niet altijd mee ga in de algemene opinie? Ach, ik kan redelijk uitdelen, dus dan moet je ook kunnen incasseren toch?

Ondanks dat ik niet direct achter het intrekken van het verbod ben zou dit wel wat zijn zeg.
Ik zou gaan knalle als een malle...hahahaha.
Dit klinkt dan wel weer positief. Op de eerste plaats het verbod, en daarna eens over geld babbelen.

11 december... het zou wel eens een verrassende verjaardag kunnen worden...

Dit klinkt dan wel weer positief. Op de eerste plaats het verbod, en daarna eens over geld babbelen.

11 december... het zou wel eens een verrassende verjaardag kunnen worden...

Nee, nu moet je wel bij je geloof blijven.

Als het verbod volgende week aan diggelen gaat dus alleen sterretjes voor jou!

Ondanks dat ik niet direct achter het intrekken van het verbod ben zou dit wel wat zijn zeg.
Ik zou gaan knalle als een malle...hahahaha.
Nee, nu moet je wel bij je geloof blijven.

Als het verbod volgende week aan diggelen gaat dus alleen sterretjes voor jou!

Hahahaha, als het van tafel gaat, is dit in mijn ogen het laatste jaar, komen bestellingen niet (soepeltjes en compleet) in de winkels, en is het verre van ideaal.

Maar... natuurlijk ga ik dan he-le-maal los, en worden het twee drukke weken tot oud en nieuw!!!

stel dat er geen vuurwerkverbod komt....

Dan krijg je wel een vreemde situatie. Gaan de importeurs dan wel vuurwerk uitleveren? want degene die bij de BPN zitten die hebben ingestemt met een verbod en krijgen die vergoeding.Die kunnen goed zeggen wij hebben een vergoeding we vinden het wel best

Nou, dat denk ik wel ja. De BPN zijn natuurlijk niet alle importeurs. Dus degenen die er NIET bij zitten zullen direct opschalen en zoveel mogelijk die bunkers uit rammen. En dan kunnen de andere importeurs niet uitblijven.

Maar praktisch gezien gaat het never nooit lukken om alle winkeliers vol te krijgen, laat staan met de juiste spullen.

nou daar zou ik dan wel voor dit jaar vrede mee hebben.Dan is het echt beter iets dan niets. En er zijn zat transportbedrijven die staan te springen om ritjes

Je moet een eventueel terugdraaien van een verbod nu echt niet meer hebben. Denk ik. Diep in mijn hart wel natuurlijk. Het doet meer kwaad dan goed is mijn gevoel.

Ik lees net dat stuk van de ILT over cat 1....en nu ben ik er echt helemaal klaar mee!!! Ik pak wat ik te pakken krijg en alles gaat de lucht in!!
Ze gaan in 2021 kijken of F1 niet te zwaar is geworden, dit is volgens Europesche richtlijnen vastgesteld. Ze denken werkelijk dat ze er iets aan kunnen veranderen.

Ik ben ben niet snel boos maar er moet echt een einde komen aan de NSB praktijken welke momenteel spelen.
Het is gewoon een heksenjacht geworden op vuurwerk.

Ondertussen word er niks gedaan aan harddrugs, pedofielen, inbrekers, noem maar op!!
Vuurwerk is blijkbaar belangrijker dan grote vergrijpen....ik begrijp het niet meer!

Ik lees net dat stuk van de ILT over cat 1....en nu ben ik er echt helemaal klaar mee!!! Ik pak wat ik te pakken krijg en alles gaat de lucht in!!
Ze gaan in 2021 kijken of F1 niet te zwaar is geworden, dit is volgens Europesche richtlijnen vastgesteld. Ze denken werkelijk dat ze er iets aan kunnen veranderen.

Ik ben ben niet snel boos maar er moet echt een einde komen aan de NSB praktijken welke momenteel spelen.

Ondertussen word er niks gedaan aan harddrugs, pedofielen, inbrekers, noem maar op!!
Vuurwerk is blijkbaar belangrijker dan grote vergrijpen....ik begrijp het niet meer!
ILT wilt graag blijven bestaan dus verzinnen ze dit. Als er geen F2 meer is dan blijft er niet veel meer over. De afgelopen jaren hebben ze F1 gelaten voor wat het is en voornamelijk F2 getest verwacht ik. Nu ze F2 niet meer hoeven te testen gaan ze ineens uitsluitend F1 doen en merken ze dat het er slechter aan toe is dan verwacht.
Volgens mij hebben ze dan in voorgaande jaren hun huiswerk niet gedaan....

Het gaat hier echt niet alleen om vuurwerk, ze zijn veel meer van plan. Volgend jaar is een kritisch jaar in heel veel opzichten. Daar zou een mens echt totaal depressief van worden. Ik had het al vakr benoemd, men is ons eerst angst aan het aanjagen en daarna begint de demotivatie. Straks zijn we het allemaal zo beu dat het allemaal al niks meer uitmaakt.

Het lijkt wel of ze de vrijheid van de (Nederlandse) europese burger willen beperken,maakt niet uit met welke redenen.
Dit gaat niet meer alleen over vuurwerk. Zonder weerspraak wordt de ene na de andere wet (ook europees) doorgedrukt.

Back
Bovenaan