Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks de lage prijzen heb ik dit jaar de freak maar een beetje aan de kant gelaten. Ik heb idee dat ik al 3 jaar naar zelfde aanbod zit te kijken en daar ben ik wel klaar mee. Wat losse dingen wel besteld maar niks groots eigenlijk. Als je toch weer eens wat verder kijkt dan het spul wat in de freak is kom je natuurlijk bij de gewone verkoop met gratis uit.

Moet zeggen dat als je beetje rond kijkt en wat dingen in de gaten houd dat je leuk kan shoppen en je daar leuke dingen bij kan krijgen.

Uiteraard de red dragon maar ook een klein los bestellingje intratuin is toch ook weer een setje eccentric erbij. Het is niet de reden om te bestellen ging mij echt om paar producten die ze hadden maar toch leuk voor erbij weer! staan leuk naast de rest van de bestelde eccentric hahah

Ik heb gewoon gekeken naar wat ik wilde, het meeste in de freakacties, daar zit vaak toch niks gratis bij, maar dat maakt me ook niet uit. Wel voor die zena actie gegaan met die gratis red dragon, gewoon voor de fun.

Ik was van plan niks meer te bestellen. Maar dan lees ik hier ineens over de Red Dragon actie. En dus toch besteld. Haha bedankt mannen :blink::rolleyes:

Ja en nee...

Het meeste komt uit de freakactie.

Maar, Intratuin had Sunflowers en Crazy Tails en 2 fonteinen die ik wilde. En korting t.o.v. adviesprijs en 20% gratis vuurwerk. Dus alles besteld en de 2 pakjes Crazy Tails als gratis vuurwerk opgegeven. Dan is het toch verkapte korting, want ik wilde ze toch al. Echt verleiding was het niet, meer dat het goed uit kwam.

De andere is bij een verkooppunt op de route. Minimum order €25, gratis vuurwerk vanaf €30. Eerst alles in het lijstje gegooid wat ook maar enigszins leuk leek en daarna gaan schrappen tot... €30,39, wantja, we blijven Nederlander he, en anders had het €29 geweest. Voor die €1,39 heb ik en het product wat ik stiekem toch wel een beetje wilde en een gratis pruttelpotje.

Ik was van plan niks meer te bestellen. Maar dan lees ik hier ineens over de Red Dragon actie. En dus toch besteld. Haha bedankt mannen :blink::rolleyes:

precies dit dus... had het zelf nog niet gelezen maar na het hier te hebben gezien heb ook ik deze niet kunnen laten liggen:D

Meeste in de freakactie, maar wel mét gratis vuurwerk. Voor wat speciale kleine bestellingen probeer meestal toch ook een winkel uit te zoeken waar er iets gratis bijzit wat bevalt. Dus gewoon overal de beste deal proberen te scoren.

Dit jaar bij Frans Mulder me vuurwerk besteld en ik heb echt mijn best gedaan te zorgen dat ik net dat beetje beter stuk vuurwerk kreeg, meer besteed daardoor dan me bedoeling was, maar zeker tevreden :)

Sinds je bij veel zaken zelf je gratis vuurwerk uit mag kiezen ga ik er wel weer voor. Dat is eigenlijk gewoon 20% korting in mijn geval. Winkels waar vooraf beslist is wat voor gratis vuurwerk je bij welk bedrag krijgt laat ik links liggen.
Grootste gedeelte bestel ik echter nog steeds met freakkorting

Ook dit jaar het meeste in de freakacties gehaald. Bij sommige zit gratis vuurwerk bij, 2 of 3 cakes. Ik heb wel geprofiteerd van de 3=2 actie. Misschien dit weekend nog even gebruik maken van de red dragon actie. Ga dit jaar het gratis vuurwerk aan een klant naast of achter me geven, kan ik een ander ook wel blij mee maken denk ik. Behalve die rol dan :p hou ik lekker zelf

Nope niet gevoelig voor, dat gratis vuurwerk heb je in december al dubbel en dwars betaald. Daarnaast heb ik gedurende het jaar mijn collectie compleet gemaakt, met freakacties.

Ook dit jaar het meeste in de freakacties gehaald. Bij sommige zit gratis vuurwerk bij, 2 of 3 cakes. Ik heb wel geprofiteerd van de 3=2 actie. Misschien dit weekend nog even gebruik maken van de red dragon actie. Ga dit jaar het gratis vuurwerk aan een klant naast of achter me geven, kan ik een ander ook wel blij mee maken denk ik. Behalve die rol dan :p hou ik lekker zelf

Helaas is deze actie inmiddels voorbij..

Ik heb ook niet speciaal voor het gratis vuurwerk besteld, maar krijg het nu toch wel. Ik wilde nog de Funke pijlen en fonteinen die ik nog niet had besteld. Ook heb ik de singleshots van Luypears besteld in de tijd dat je er gratis vuurwerk bij kreeg. Samen met nog wat kleine spulletjes van vrienden net boven de 100 euro gekomen wat betekent dat ik gratis vuurwerk krijg t.w.v 25 euro.
Ik weet alleen nog niet wat voor cake krijg, maar dat krijg ik gelukkig over n weekje te weten :handsup::bonk:

niet perse voor gratis vuurwerk,

bij huisman moest/zou ik want funke-nl gaan halen, en die doen er wel gratis vuurwerk bij.

de lesli actie (30e bestellen, rol gratis), kon ik natuurlijk niet laten liggen :D

jan nee, niet speciaal voor gratis vuurwerk, maar bestel wel online bij bredavuurwerk omdat ik daar zelf kan bepalen welk gratis vuurwerk ik krijg.

bij de meeste online winkels krijg je gewoon een paar cakes in je mik geschoven en daar hou ik persoonlijk niet van omdat ik precies weet wat ik wil hebben, al het andere wil ik dus niet hebben...

Dus jij bent een van de personen waardoor sommige winkels zijn gestopt met het meegeven van gratis vuurwerk.

Zeuren om welk gratis vuurwerk je krijgt..

Dus jij bent een van de personen waardoor sommige winkels zijn gestopt met het meegeven van gratis vuurwerk.

Zeuren om welk gratis vuurwerk je krijgt..

Ik zie dat niet als zeuren. “gratis vuurwerk” zie ik meer iets als een slimme marketingtruc waar je als consument weinig aan hebt, en wat eigenlijk alleen voordelig is voor de winkelier zelf, puur een manier om geen of minder korting weg te hoeven geven.

want laten we eerlijk zijn: er bestaat niet zoiets als gratis vuurwerk...je krijgt het tenslotte alleen als je voor een x bedrag koopt, en hoe meer je koopt hoe meer gratis vuurwerk je over het algemeen krijgt. indirect betaal je er dus gewoon zelf voor, dat zit gewoon in de winstmarges berekend.

Ik vind het daarom ook helemaal niets als er voor mij bepaald word welk gratis vuurwerk ik krijg... negen van de tien keer zijn het dingen die ik niet wil, en feitelijk betaal ik dan ook voor dingen die ik niet wil. Ik heb veel liever een korting waarmee ik zelf kan bepalen wat ik “gratis” krijg, of minder uit hoef te geven.

sterker nog: die gratis vuurwerk dingen kopen ze natuurlijk met bulk in, met de daarbijbehorende kortingen. Echter word er bij het “gratis vuurwerk” dat je krijgt altijd de retailprijzen vermeld, dus indirect word je er nog mee genaaid ook... een % korting is gewoon veel eerlijker en geeft je als klant bovendien veel meer vrijheid.

ik zie het dus absoluut niet als zeuren. ik vind dat ik het als klant ook kan eisen. als jij bij de mediamarkt tien televisies tegelijk koopt eis je toch ook gewoon een flinke korting en laat je je niet afserveren met wat gratis oordopjes en een setje dvds waar je niets aan hebt.

daarnaast toon je met kortingen of “het zelf mogen bepalen van je vuurwerk” als winkelier aan dat je luistert naar de wensen van de klant. uiteindelijk zorgt dat voor meer tevreden klanten en dus ook meer omzet op de langere termijn.

Bij bredavuurwerk doen ze dat bijvoorbeeld heel goed. afhankelijk van het bedrag wat je uitgeeft krijg je een bepaalde korting met x gratis vuurwerk. geef je boven de 750/800 euro uit, dan kan je voor 35%/50% extra uitzoeken wat je zelf wil... en zo beloon je alle mogelijke klanten op een eerlijke manier...iedereen blij

ps. maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. als ik bij het afhalen als dank echt iets “gratis” krijg ga ik natuurlijk niet klagen...maar dat vind ik een ander soort gratis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan