Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
M'n aandacht werd even getrokken naar die milf ernaastFoto met enkele andere artikelen ter indicatie van het formaat.
Geen verkeerde cake als die voor ronde de 15 euro is neem ik hem ook mee.
Heb deze fontein eerder dit jaar voor 17.50 gescoord. Denk dat je mazzel moet hebben als je m nu nog ergens voor € 15 kan krijgenGeen verkeerde cake als die voor ronde de 15 euro is neem ik hem ook mee.
Herkenbaar ditIk weiger, ik ben sterk, ik weiger, ik ben sterk, ik w....![]()
Heb ik ook hoor. Ik vind fonteinen stiekem eigenlijk het allerleukste vuurwerkIk als echte fonteinenliefhebber zal deze zeer zeker nog kopen wanneer er wat budget vrijkomt deze maand, vind het een prachtig ding, maar vind bijna alle fonteinen gewoon leuk, waarschijnlijk komt nostalgie hier ook bij kijken, want vroeger had ik enkel alleen geld voor wat rotjes en fonteinen, vooral die uit een sieruurwerkpakketje. Ik kan hier zo van genieten.![]()
Ik heb m'n hoop gezet op een copycat van de "50% top" (o.a. effect 1, ,2 en 3) volgend jaar. En dan graag met de volle 100gram/tube en een acceptabelere prijs.50% top, 20% ok, 30% dertien in een dozijn.
Vrees dat deze heel moeilijk (of gewoon niet) voor een acceptabele prijs bereikbaar wordt...
Bij Vathorst heeft hij volgens mij voor een euro of 16,- gestaan....Aanbieding? Wie, waar?
Ik ben bang dat dat bij mij ook gaat gebeuren..Helaas! Ik had deze voor een mooie prijs. Alleen is deze geannuleerd :(
Toch maar gezwicht voor de volle prijs.