Sutorobo Taki [Fontein]

Net ook maar 25 euro voor neergeteld 😅 Het is afwachten of ie in de straat ook zo goed is, maar de FOMO hakte er te hard in...

Zeker herkenbaar, net pas het filmpje bekeken, maar toch wel leuk ding, ikzelf vind het stuk met de blauwe sterren erg interessant.

Ik als echte fonteinenliefhebber zal deze zeer zeker nog kopen wanneer er wat budget vrijkomt deze maand, vind het een prachtig ding, maar vind bijna alle fonteinen gewoon leuk, waarschijnlijk komt nostalgie hier ook bij kijken, want vroeger had ik enkel alleen geld voor wat rotjes en fonteinen, vooral die uit een sieruurwerkpakketje. Ik kan hier zo van genieten. :)

Ik als echte fonteinenliefhebber zal deze zeer zeker nog kopen wanneer er wat budget vrijkomt deze maand, vind het een prachtig ding, maar vind bijna alle fonteinen gewoon leuk, waarschijnlijk komt nostalgie hier ook bij kijken, want vroeger had ik enkel alleen geld voor wat rotjes en fonteinen, vooral die uit een sieruurwerkpakketje. Ik kan hier zo van genieten. :)
Heb ik ook hoor. Ik vind fonteinen stiekem eigenlijk het allerleukste vuurwerk

50% top, 20% ok, 30% dertien in een dozijn.
Vrees dat deze heel moeilijk (of gewoon niet) voor een acceptabele prijs bereikbaar wordt...
Ik heb m'n hoop gezet op een copycat van de "50% top" (o.a. effect 1, ,2 en 3) volgend jaar. En dan graag met de volle 100gram/tube en een acceptabelere prijs.

Zo stom, toen ie in de aanbieding was laten staan, nu volle pond voor betaald. Maar blij dat ie erbij zit, komt op film goed over.

Ja, €17,50 en ik ben gewoon gezwicht voor volle pond met smoes dat Festival Spektakel was uitverkocht en ik dan deze plus Turbo Fountain mag :D

Laatst bewerkt:
Helaas! Ik had deze voor een mooie prijs. Alleen is deze geannuleerd :(
Toch maar gezwicht voor de volle prijs.

Back
Bovenaan