Sutorobo Taki [Fontein]

Supergaaf ding. De effecten zijn bijzonder en van hoge kwaliteit. De magnesium wolk is natuurlijk fantastich maar m'n bek viel echt open bij dat (voor?) laatste stukje met die extreem felle witte blink(achtig iets). Wow. Nooit zo fel licht uit vuurwerk zien komen. Het zwermeffect was ook puur kunst. Ja, gaaf ding, geen lullig gevoel er €25 voor te hebben neergeteld. Zou het zo weer doen. Exclusief product.
In alles met je eens. Unieke waanzinnige fontein. En mijn bek viel inderdaad ook open bij het laatste stukje, wat was dat mooi. En hoe uniek is het om een effect te zien wat je letterlijk nog nooit eerder hebt gezien.

Wat was deze goed. Het einde met het Strobe effect is zo vet. Komt op film lang niet zo goed over als in het echt. Wat was dat fel,breed en een heerlijk geluid.

Echt een heel gave fontein, eindelijk eens wat bijzondere effecten in een nederlandse fontein. Zeker aan te raden! Film volgt nog

Eindelijk weer eens een prachtige fontein in Nederland met bijzondere effecten. Hij is vrij prijzig, maar ik ben blij dat ik nog een tweede heb gehaald voor volgend jaar. Echt een topding, moet je in de straat hebben gezien. Reacties van het publiek waren ook echt goed, mensen zijn verrast door de effecten, het verschil erin en die laatste blinker is echt genieten.

Hij is best duur inderdaad maar wel uniek en langdurig. Echt een mooie fontein en t laatste effect heb ik nog niet eerder in een fontein gezien. Deze gaat er dit jaar weer komen.

Een hele mooie fontein, zeker dat zwermeffect is heerlijk. Deze komt wel het beste tot z'n recht wanneer er weinig wind staat want het is veel meer dan een brute crackling fontein die toch wel een wolk de lucht in blaast.

Back
Bovenaan