Sutorobo Taki [Fontein]

Ik moest gelijk aan de Bugano fonteinen denken, maar dat is ten opzicht voor de taki fontein niet positief.
De Bugano fonteinen kan je voor een schijntje kopen bij de 2 welbekende discount supers kopen in Duitsland.
En dan zie het filmpje van deze fontein en dan is het vergeleken met de Bugano fonteinen maar pruttel kuttel ding.
Dat de adviesprijs € 30 is, dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
Mocht ik hem tegenkomen voor € 15 dan wil ik mijn fikken er wel aan branden.
Ik denk wel omdat het een compound fontein is, de prijs ook hoger is.
Maar dan snap ik ook niet, dat er 7 fonteinen in zitten, daar had je per fontein ook 100 gram kruit in kunnen doen. Maar dat zal wetgeving technisch niet mogen.
Dan liever 5 tubes met 100gr

Ziet er wel leuk uit met zoveel variatie, het tweede effect ziet er ook tof uit, net ff anders.
Zoiets wil ik nog wel meepakken voor mijn dochter, leuk voor net na de jaarwisseling om lekker ff van de sfeer te genieten.

Ik ben ook benieuwd naar de stijghoogte.
Mocht die hoog komen vind ik het qua variatie de ideale fontein om toe te voegen aan de collectie.

Vind hem best tof, duurt ook lang. Als die hier in de buurt voor rond +/- 16 euro staat kan het goed zijn dat ik hem wel meepak.

We gaan het de 31ste zien, ben echt gevoelig voor fonteinen en deze zit in de collectie. Duurt aardig lang, effecten lijken wel prima. Vooral die tweede. Stijghoogte maakt of breekt hem.

Nee, ff wachten op eindejaarsuitkering. Moet toch nog zwik geile moeders hè, dus deze er dan ook maar bij :D

Jij al ruggengraatje minder?

Ehm, vergelijkbaar gevalletje hier :D maar deze ga ik wrs niet laten liggen... Al blijft de prijs wrijven en baal ik als ie volgend jaar voor €17,50 ofzo bij Outlet staat

Hem deze ook meegenomen voor € 17,50. Wil hem graag eens proberen. Ziet er op film leuk uit iig.

Back
Bovenaan