Stinger Bees

Had deze ook dit jaar. Verbaasde me dat ze heel klein waren. Maar voor zo'n klein zoemend stukje vuurwerk, vond ik het wel grappig. Leuk duidelijk hummergeluid en gingen nog aardig hoog.

Leuke dingetjes ja! Leg ze wel op de grond en gooi er niet mee, want anders gaan ze de lucht niet in!

Het is me een raadsel hoe die dingen zonder vleugels de lucht in kunnen..!?

Ik vond ze zwaar tegenvallen, kat in de zak. Normale bijtjes kwamen net zo hoog en zijn stukken goedkoper voor meer.

Leuke dingetjes ja! Leg ze wel op de grond en gooi er niet mee, want anders gaan ze de lucht niet in!

Het is me een raadsel hoe die dingen zonder vleugels de lucht in kunnen..!?

Zeker niet de lucht in gooien nee. Wij deden dit een keer om te proberen en dit was net of er een bombette door de lucht ging. Horizontaal en als dit iemand raakt weet ik wel zeker dat die een minder oud en nieuw heeft.

Over het op de normale manier afsteken. Eerst een pakje gehad die het helemaal niet deed. Bleven bijna allemaal op de gtrond en stegen niet op. Daarna andere pakjes geprobeerd en die deden het allemaal perfect. Gingen minimaal 20/30 meter de lucht in. Geprobeerd deze dingen te filmen maar dat is helaas mislukt doordat ze te snel de lucht in gingen en ik ze niet eens kon volgen :p.

Ik heb hiervan 3 pakjes besteld, je moet ze wel op een vlakke grond zetten anders vliegen ze niet omhoog en vliegen ze alle kanten op! :)

Sommigen stegen niet op en gaven ook geen geluid.
Verder echt een leuk product. Ik had 4 pakjes. Een enkeling schoot horizontaal door de straat, dus wel goed uitkijken wanneer je m af steekt.

Ik vind ze wel aan de dure kant.

Had een zakje (toch iets te duur om meer van te halen), maar hier gingen ze allemaal prima. Je moet hem wel echt neerleggen en dan met het lont opzij. Vorig jaar heb ik bijna alle mogelijke manieren geprobeerd, maar dat is de enige die voor mij werkt.

Ligt een beetje aan het productiejaar. Vorig jaar een karton verkocht met veel weigeraars. Pj 2013. Toen onze klanten een tweede pakje gratis erbij gedaan. Nu een doosje van pj 2014 gehad en allen deden het. Ook gingen deze veel harder/hoger dan de vorige serie. Leuk spul!

Ik snap de negativiteit van veel comments echt niet, ja ze zijn een beetje aan de dure kant, maar dit blijven toch echt unieke dingetjes, vliegen veel sneller en hoger dan bijtjes. Ik vind ze geweldig, heb er meerdere pakjes van besteld.

Dit jaar weer een aantal pakjes van gehad. De kracht van die kleine dingen is echt bizar.

had ook 3 pakjes gewoon voor de lol gekocht en zijn egt leuke dingen voor erbij te hebben ze hebben egt veel kracht
misschien komende jaar nog paar pakjes bestellen:)

Vond ze ook geweldig. Moest er toch eens van komen dus 5 pakjes in de losse verkoop meegenomen. Heb ze met veel plezier weggestookt, fantastisch geluid haha.

Back
Bovenaan