Stinger Bees

jammer dat dit ook weer verboden is in nederland..

Belangrijke nuance: dit is niet verboden.

Om iets te verbieden moet het Vuurwerkbesluit worden aangepast. Dat is niet gebeurd. De Importeurs gaan alleen dit soort artikelen niet meer inkopen en aanbieden uit oogpunt van verdere verbetering van de veiligheid. Dat is heel wat anders. Jij mag dit vuurwerk dus gewoon in je bezit hebben en afsteken.

Nee hoor, geen restvoorraad, zitten nog gewoon in het assortiment. Is waarschijnlijk alleen wel het laatste jaar, zie mijn reactie boven die van jou.
Dit jaar maar is een pakje meenemen dan heb ze nog nooit gehad. Ja, je reactie had ik al gelezen :)

Prachtspul dit, houd er altijd wel van. wel fucking gevaarlijke dingen want ze gaan alle kanten op. maar ach. dit jaar meerdere pakjes meenemen

Gezien de schaarste en onzekerheid 1 karton van besteld.
Er zijn maar weinig effecten die me echt pakken, hummer, rauwe fluit en extreem dikke palmen

Fantastisch. Hmmzmzzoooem

• Like
Waarderingen: Kees
Belangrijke nuance: dit is niet verboden.

Om iets te verbieden moet het Vuurwerkbesluit worden aangepast. Dat is niet gebeurd. De Importeurs gaan alleen dit soort artikelen niet meer inkopen en aanbieden uit oogpunt van verdere verbetering van de veiligheid. Dat is heel wat anders. Jij mag dit vuurwerk dus gewoon in je bezit hebben en afsteken.

Bedankt voor de info.
Vind het echt zoo jammer.
Weer iets dat ze uithanden geven, maar het gezeik zal gewoon doorgaan over vuurwerk :yes:

Deze Stingerbees zijn echt toppers.
Zou wel een bril op doen en je moet ze neerzetten natuurlijk.
Dit jaar helaas niet meer kunnen vinden..
Vorig jaar al extra's in gekocht dus ik heb ze gelukkig.

Ontzettend van genoten. Ik probeerde zuinig te zijn, maar lukte moeilijk. Hopijk komend jaar nog te vinden, of een importeur die niet aan die onderlinge afspraken meedoet die ze gewoon nog wel importeert (Eurostar/Dumbum heeft ook nog zoiets, meen ik). Anders toch maar ns meer inslaan. 96/6/1 hmmmmm

Deze kun je van Argento toch gewoon in Belgie blijven kopen. Ze blijven legaal. En zelf als branche zaken uitsluiten is wel de meest laffe vorm van vuurwerk behoud lijkt me.

De Argento Laser Balls zijn volgens mij hetzelfde en die zijn nog wel verkrijgbaar in BE en DE maar die zijn in NL amper verkocht.

Back
Bovenaan