Stinger Bees

Ik had er een paar aan een stuk visco geplakt. Moskitos, omlabeling denk ik. *knip*

Gaaf gedaan! Ik had er 10 pakjes van gekocht. Prachtig spul met heerlijk geluid en enorme versnelling. Heb er nog 3 pakjes van liggen, maar die worden volgende jaarwisseling weer aangevuld naar minimaal 10 pakjes! Kon er geen genoeg van krijgen :D. Aansteken, wachten en vervolgens in de lucht gooien geeft een nog harder hummer geluid trouwens (wel lichtelijk onberekenbaar trouwens:p).

Ik heb ze één keer gehad maar vond het maar linke dingen. Vlogen alle kanten op behalve de goede.

Deze dingen zijn ook al minder geworden, zoals op de foto zien ze er niet meer uit, maar het is nu een klein lichtbruin dingetje geworden en het hummer geluid is ook een stuk zachter helaas.
Ik had hier 20 pakjes van besteld, maar ook deze gaan hard achteruit.

ik heb de versie van argento gehad, en vind ze echt heel grappig. Ze deden het vrijwel allemaal. Als je maar een goede vlakke ondergrond hebt, op straatstenen blijven ze veel vaker in de goot tussen de stenen hangen. Op stoeptegels doen ze het al veel beter. Daarom is gooien niet handig, ze komen soms net verkeerd in een gootje terecht waardoor ze het niet goed doen.

Overigens gaan deze er volgend wel uit begreep ik. Ben er wel voor in om een karton te delen met iemand :)

Ja dat wordt flink inslaan dan, maar het is toch weer triest dat zoiets er ook weer uit gaat...
Heel leuk stookvoer. Gelukkig heeft Argento die Laserballs ook nog.

Vorig jaar een aantal pakjes Mad Bats gehad van vulcan. Heb me zeer kostelijk hiermee vermaakt.
Dus voor dit jaar wat meer luchttollen besteld.

Kwam ze vandaag toevallig tegen en heb er net een pakje van gestookt. Maar deze dingen zijn leuk! Ze werkten allemaal overigens!

Heb de bruine versie nu, een stuk krachtiger dan de eerdere versie. Niet geschikt voor smalle straten.

Blij dat ik 10 pakjes heb gekocht, inmiddels 8... Wat een gave dingetjes joh! In smalle straten zou ik inderdaad wel even uitkijken, inderdaad.

Back
Bovenaan