Stinger Bees

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 332
Artikelnaam: Stinger Bees
Netto Kruitgewicht: 1,5gr
Aantal Schoten: info volgt
Effectomschrijving: Deze agressieve bijen schieten met een hummer-geluid recht omhoog, hoger dan jouw huis.
Tijdsduur: 2 sec
Stijghoogte: 10-15 m
Richtprijs: €. 1,99
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

332_stinger_bees_400x365.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk en bijzonder product! Cyrcobliz zonder effect maar nogsteeds leuk!
Zeker aanschaffen omdat ze redelijk bijzonder en uniek zijn.

ik dacht ik test er 1 nou die deed helemaal niks dus ik probeer en nog 1 en die doet het ook niet begint goed.

Hier doen ze het wel goed. Leuke hummer, alleen wat zijn ze verdomd klein zeg. Had ze wel wat groter verwacht eerlijk gezegd. Voor mij dus wel een aanradertje.

Ik heb ze puur uit nostalgische overwegingen gekocht en een paar getest, maar 1 ging zoals hij hoort te gaan en dan zijn ze wel leuk. Alleen 2 euro voor deze kleine dingetjes is te veel. Eerder een euro of minder zijn ze waard.

Ja, ze vallen me helaas tegen. 2 weigeraars, 1 scheef en eentje zoals het hoort. Voor twee euro slecht.
Zijn inderdaad ook echt klein, de verkoper heeft mijn hele tas doorzocht of ze er wel in zaten. Toen hij ze vond snapte hij waarom :shocked:

Ook aangeschaft - en wat een kleine dingen zijn het haha :)
Ben benieuwd of ze het beter doen dan bij een aantal voorgangers hierboven.
Wordt vervolgd....

Ik vind ze ook niet super.. tis net een opgefokt grond bloemmetje, klinkt niet echt als een hummer effect.

@ Pyro99 Niks waar zeg ik dat dan ? Ik geef mijn mening over de Nederlandse regelgeving, of begrijp jij dat niet?

Verder zijn ze ook nogal klein 34mm lang en 11mm doorsnee, leuk als ze omvallen.

Het zijn leuke dingen, maken een leuk geluid, maar € 2.00 voor 6 stuks vind ik persoonlijk veel te duur. Voor dat geld minimaal 12 van die dingen.

Heel erg bijzonder product, als ze het deden. Veel stak je aan het lontje brande volledig op en meer gebeurde er niet helaas... Heel jammer, niet vanwege de prijs. Maar een product moet gewoon werken. Maar als ze het deden waren ze heel erg leuk! Uniek product op de Nederlandse markt!

leuke dingetjes en ze gaan echt hoog. Zelf geen enkele weigeraar gehad.
Wel opletten dat je het op een vlakke ondergrond legt, anders willen ze nog wel eens horizontaal door de lucht vliegen.

Back
Bovenaan