Stars Over Paris

Ik vind hem er weer hartstikke goed uit zien hoor! Mooie palmen, grote boeketten, wat wil je nog meer :)
Blij dat ik hem toch besteld heb :)

Ik vind hem er weer hartstikke goed uit zien hoor! Mooie palmen, grote boeketten, wat wil je nog meer :)
Blij dat ik hem toch besteld heb :)

Toen ik hem live zag, vond ik hem tegenvallen. Ik vond de boeketten juist kleiner. Vooral de w-shape salvo's had ik groter verwacht.

Het eerste salvo is inderdaad een beetje matig.. Maar voor de rest vind ik hem er wel goed uit zien. In het echt is het anders dan op de film, dus ik kan er natuurlijk minder goed over oordelen dan jij Pigi.
Misschien krijg ik nog wel een versie van 2008, dan weet ik zeker dat ik een goede heb :)

De Stars over Paris is net buiten de boot gevallen dit jaar. Op het laatste moment ben ik overgestapt van dealer en de prijs ging daardoor van €17,55 naar €21,50. Dat is niet de doorslag geweest maar voor €2,25 extra kon ik de Endeavour kopen van Bonfireworks. De effecten zijn ongeveer hetzelfde maar de tijdsduur van de Endeavour is wat langer. Daarom is dit hem helaas niet geworden.

vond idd deze op de demo minder geworden!
trouwens dat vond ik ook van de andere 4 stars cakes

Deze ging dit jaar bij mij wél zoals het hoorde. Wat een topper. Het publiek vond dit ook de topper van de avond. Echt een juweeltje :)

Hij was bij mij schandalig slecht, DE tegenvaller van de avond. De effecten waren hartstikke klein en de burst heel matig. Extra ***lig was dat is deze cake voor me vader had uitgezocht.

Top cake. Ging zoals die hoorde te zijn. Kreeg veel aplaus van de mensen die om ons heen stonden. Volgend jaar zeker weer!

Jammer genoeg, viel dit jaar deze cake opnieuw erg tegen... de boeketten waren klein en de burst inderdaad zacht.

Volgend jaar niet in mijn collectie!

Filmpje Stars over Paris 2009-2010, blijft toppertje en vaste waarde in de collectie, enig minpuntje is dat de bursts idd minder hard zijn dan de gemiddelde cake.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
vond het nog steeds een goede cake. de bursts lijken inderdaad achteruit te gaan maar het blijft een geweldige pot vind ik. mooie boeketten en lekker tempo. verder wel jammer dat hij steeds duurder word. maar hij zit ieder jaar weer in mijn collectie. en dit jaar viel hij zeker niet tegen.

de pot was opzich oke maar de burst knallen vielen echt in het neit bij de andere potten. koop hem ook niet meer 2010.

Ik heb hem wederom beteld. Maar ik denk niet dat hem dit jaar nog bestel. Ik weet het niet. Maar als ik zie wat voor lekkers er op de markt verkrijgbaar is dan ga ik twijfelen. De boeketten vielen niet tegen. De kleuren waren helder. Maar de burst was zeker niet hard. Nu hoeft dat ook niet vind ik. Het verbaasd mij echt dat er mensen zijn die zeggen dat hij flink tegenviel. En bij sommige is het een toppot. Dat komt natuurlijk ook door de ervaring met vuurwerk.

Back
Bovenaan