"SPYDER" Stickless Rocket - Lesli vuurwerk . PRIMEUR!!!

Per twee stuks verpakt als het goed is. Dus een prima prijs om even erbij te halen. Misschien als het echt te duur is kun je ze met korting regelen ergens.

Geinig raketje.
Maar even 1 dingetje, Ik zie toch duidelijk een stokje aan deze raket.
Dan is het toch geen "Stickless" Rocket meer?

( :bonk: ben ik nou zo dom, of zijn jullie nou zo slim?)

Stok of geen stok, deze ga ik echt proberen dit jaar. Lesli dealer om de hoek hier , dus proberen.

Vind het opzich wel een leuk idee maar ook ik ga twijfelen aan de veiligheid. Heb ze niet in het echt gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen maar het ziet er allemaal héél gammel uit. Tel daar het aantal knutselaars en vernielers in dit land bij op en dan wordt de som samen een raket vol met troep dat een zo hard mogelijke knal geeft....

Vind het opzich wel een leuk idee maar ook ik ga twijfelen aan de veiligheid. Heb ze niet in het echt gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen maar het ziet er allemaal héél gammel uit. Tel daar het aantal knutselaars en vernielers in dit land bij op en dan wordt de som samen een raket vol met troep dat een zo hard mogelijke knal geeft....

Ik heb de dummy vastgehouden tijdens de Lesli Winkeliersdemo en deze was gewoon stevig!! Komt ook door het latje wat eraan zit, die geeft naast de 4 staarten wat extra stabiliteit. De Spyder heeft daardoor eigenlijk 5 "poten" waarmee hij op de grond staat. De raketjes van vroeger stonden op 4 "poten".

Ik heb er gisteren twee afgestoken, erg gevaarlijke dingen! Schieten schuin de lucht in terwijl er op dat moment weinig wind stond. In mijn ogen moeten deze niet meer in de markt gezet worden.

Zelf 4 van deze dingen weggeschoten, stuk voor stuk mooi recht de lucht in. Misschien afhankelijk van de ondergrond? Ik vind ze in ieder geval erg gaaf!

Superleuke dingen! Zien d'r geweldig uit, stijgen netjes recht omhoog en komen prachtige grote en mooie effecten uit. Volgend jaar zeker weer een doosje!

Ik snap dat de meeste kosten van vuurwerk in het plastic zitten, maar dit was wel echt een teleurstelling. Gaaf product om te zien, maar je kunt het beter niet afsteken want dan is het een domper.

Back
Bovenaan