dikkeeric
VWC lid
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dit spul echt heerlijk! Ik vraag me echter af of je, als bedrijf dat ook de branche-organisatie voorzit, dit spul op de markt moet gaan brengen. Hoge noten over illegaal look-a-likes en dergelijke en dan kom je met dit aan? Puur om dat het volgens de CE is toegestaan zeker? De sample gaat zonder wind al schuin de lucht in. En wij maar klagen over singleshots over de grond e.d. Geweldig product maar ik ben er bang voor..
Het is dan ook een sample.. en als iemand wil stunten dan gaat die dat zeker doen ook zonder dit product. Aan de stijging te zien heeft de motor nog teveel kracht tegenover het totale gewicht... Dus dat kan misschien nog aangepast worden. Maar ik vind hem persoonlijk niet ernstig scheef gaan hoor. Sommige pijlen gaan met een beetje wind ook al heel schuin. En tegen de natuur kan je ff niks doen met oudjaar.
Ik ben heel erg benieuwd naar het label enzo maar deze wil ik zoiezo hebben. De hoogte vind ik ook prima. Eigenlijk als het om stunten gaat , kan je alles wel gaan afschaffen. Denk alleen al aan sterretjes en een stalen buis :(.. dus daarom zou die in mijn ogen echt niet verboden hoeven worden.