"SPYDER" Stickless Rocket - Lesli vuurwerk . PRIMEUR!!!

PRIMEUR!! *tekst PRIMEUR!! lekker schreeuwen, vind het weinig hebben. Effect minder dan een doorsnee vuurpijl. Snap de meningen die hier staan ook wel. Het is weinig vernieuwends alleen iets uit het verleden halen wat in de tussentijd al ver is ingehaald door andere producten. Wat mij betreft hadden vuurpijlen in Nederland al lang afgeschaft moeten worden.

Altijd al een leuk stukje vuurwerk gevonden die stickless rockets. Nog nooit een onveilige ervaring mee gehad. Er word heel wat geklaagd, eens in de gaten houden wie hem allemaal in de collectie heeft eind van het jaar. Waarschijnlijk genoeg ...

Ik vind ook dat het weinig toevoegt aan wat we al hebben. Maar ik ga er zeker een paar halen, al is het alleen maar om de kids te laten zien dat we vroeger ook leuk vuurwerk hadden.

Altijd al een leuk stukje vuurwerk gevonden die stickless rockets. Nog nooit een onveilige ervaring mee gehad. Er word heel wat geklaagd, eens in de gaten houden wie hem allemaal in de collectie heeft eind van het jaar. Waarschijnlijk genoeg ...

Ik zeker, al hangt het van de prijs (en diversiteit effecten) hoeveel stuks. Het oude uiterlijk terug zou teveel gevraagd zijn, dat realiseer ik me. Maar ik hoef ze niet eens zo groot; zoals die kleintjes vroeger zou al geniaal zijn. Dezen van Lesli lijken wel een slag groter, bruut maar niet aansluitend op het nostalgische gevoel dus betreft het voor mijn gevoel een nieuw product :)

Genius heeft wel degenlijk een punt, een raketje zonder geleiding op laten stijgen is gevaarlijk, bedoel 't niet negatief hoor maar als 1 van de vinnen maar iets verbogen zijn dan word het een ongeleid projectiel.
Als je er een buisje aan zal plakken en die laat geleiden langs een stokje van een meter dan ben je al een stuk veiliger bezig, of dat produceerbaar word weet ik niet maar zo denk ik erover.

Ik denk dat je het niet zo zeer als afkraken moet zien. Dat is in ieder geval niet mijn bedoeling want ik houd van leuke dingetjes voor erbij waar dit product zeker bij past. Zoals je in mijn eerdere posts kan lezen heb ik gewoon mijn vraagtekens bij dit product en de importeur die het neerzet.
Stel je nu voor dat goede flashknallers legaal zouden worden. Nu is het volgens de branche-organisatie allemaal te gevaarlijk, niet doen en aanpakken de illegale handel. Maar ik wet dat Lesli 1 van de eerste is die ze in het assortiment heeft zodra ze zijn toegestaan want dan gaat het opeens over de portemonnee. Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.

Alleen de vergelijking die jij in je eerdere posts maakt gaat mank.
De knallers (Immitatie illegaal) zijn producten waar Nederland het meest last van heeft qua ongelukken en vandalisme. Dat moet je in mijn mening niet willen promoten of op mee willen liften. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Maar zoals ik de brief van Lesli vorig jaar heb gelezen ging het dus specifiek over de Illegale knallers en niet over andere producten.

Dit is een totaal ander product waar ik naar mijn weten nog nooit iets geks over in het nieuws heb gezien.

Ik vind t niks, ja het is bijzonder. Maar ik heb liever een dikke vuurpijl. Zal geen goedkoop dingetje worden gok ik...

Genius heeft wel degenlijk een punt, een raketje zonder geleiding op laten stijgen is gevaarlijk, bedoel 't niet negatief hoor maar als 1 van de vinnen maar iets verbogen zijn dan word het een ongeleid projectiel.
Als je er een buisje aan zal plakken en die laat geleiden langs een stokje van een meter dan ben je al een stuk veiliger bezig, of dat produceerbaar word weet ik niet maar zo denk ik erover.

Kijkend naar het product ben ik sceptisch. Een dergelijk projectiel heb ik tijdens jaarwisseling '93 op '94 in mijn gezicht gehad. Ik ben bijna mijn oog verloren daardoor. Was ook 'legaal' en 'goedgekeurd' vuurwerk. Ik sla dit product daarom zelf over.

Maar, nu hebben we de vuurwerkbril!

26100391.8b4a4d98.640.jpg

Back
Bovenaan