[Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

Ik zou bijna verhuizen voor zulk soort mensen om er voor te zorgen dat ze toch zeer regelmatig kunnen genieten van een prachtig stukje vuurwerk in hun straat, het hele jaar door 😎

Hij heeft het over rijdende bommen, die man is zelf een tikkende tijdbom met zo een overgewicht. Wordt echt moe van die speknek op pootjes.

Die man is een narcistische eikel van buitenproportionele omvang. Eén van de publieke figuren die z'n afkeer tegen iets onbelangrijks telkens weer op de voorgrond plaatst en zijn eigen agenda boven het algemeen belang plaatst. Wat een walgelijke vent is het toch.

Die ‘rijdende bommen’ vindt Bruls belangrijker om aan te pakken bij de Nederlands-Duitse grens, dan de illegale migratie. „Maar misschien zeg ik dan iets ondeugends.”

Wat is het toch een verschrikkelijke ondeugende man.. Denk dat hij dat vroeger veel gehoord heeft toen hij weer koekjes uit de koekjestrommel stal..

Wat een verschrikkelijk kotsverhaal van iemand die totaal verblind is door 1 enkel ding.. Ik heb het niet gauw maar je krijgt echt enorme weerstand voor deze man.

Met Billie B. op doel, was er geen enkele bal in gegaan. Geen ruimte voor.

Als roadblock op 31-12, zou hij het overigens ook heel goed doen.
Laat hem dan als menselijk schild fungeren op 31-12 voor de politie op straat... daar heeft ie het toch zo goed mee voor? Past een heel peloton ME achter...

Als je dit soort berichten leest, dan zakt je toch de moed in de schoenen in dit land ....
Veel plezier straks met oud en nieuw. Ik acht de kans aanwezig dat het een stuk ONveiliger gaat worden, na ingang van de wet "veilige jaarwisseling" :cry: :cry:

Nee joh, de instanties waren veel te druk met de flits marathon en dergelijke, geld moet verdient worden hè.

Jij en je familie hun veiligheid? Hahahahahaha, lekker belangrijk joh!

Parkeren op een invalide parkeerplek: 400/500
Die invalide een knal verkopen omdat die je aanspreekt: 500.

Mark Rutte: gaaf land. 🤡

Het is al langer een tendens in dit land dat er (bijna) verwacht wordt dat men voor eigen rechter speelt.

In elk geval een mooie reden om compleet schijt te hebben aan het aankomende vuurwerk verbod. 🖕

Nee joh, de instanties waren veel te druk met de flits marathon en dergelijke, geld moet verdient worden hè.

Jij en je familie hun veiligheid? Hahahahahaha, lekker belangrijk joh!

Parkeren op een invalide parkeerplek: 400/500
Die invalide een knal verkopen omdat die je aanspreekt: 500.

Mark Rutte: gaaf land. 🤡

Het is al langer een tendens in dit land dat er (bijna) verwacht wordt dat men voor eigen rechter speelt.

In elk geval een mooie reden om compleet schijt te hebben aan het aankomende vuurwerk verbod. 🖕
Parkeren op invalide plaatsen mogen ze nog veel harder aanpakken. Dan is 500 boete nog veel te weinig.

Parkeren op invalide plaatsen mogen ze nog veel harder aanpakken. Dan is 500 boete nog veel te weinig.

Eens, die voor iemand een knal verkopen ook.

Het ging mij meer om de scheve verhouding tov de overtreding.

Parkeren op invalide mag wat mij betreft een recidive straf worden.
Dus eenmaal een foutje is een waarschuwing, tweede keer 200, derde keer 500, etc.

Maar iemand een knal verkopen mag van mij pertinent zwaar gestraft worden.
Denk aan toch zeker wel € 5.000,- schadevergoeding & 40 uur taakstraf of hechtenis.

Doe dan meteen de doodstraf ..... Sjonge jonge, weet waar je om wenst.

In het kader van een betere wereld wensen voor onze invalide medemens zou je beter moeten weten dan deze opmerking.

Je zou maar iets mankeren en een onverlaat staat op jouw plekkie die nog nét toegankelijk voor je is.

Zolang het primaire doel van boetes het spekken van de staatskas is zal het allemaal scheef blijven. Voor de een is het een drama als hij of zij een keer een foutje maakt en daardoor een belachelijk hoge boete krijgt terwijl de ander hem doorgeeft aan z'n boekhouder om hem de dag voordat de betalingstermijn verstreken is te betalen. Net als alle voorgaande boetes.

Hoewel er ook nadelen aan kleven is een systeem waarbij het bedrag naar ratio van inkomen is wat dat betreft passender, zoals ze in Zwitserland doen bijvoorbeeld. Ik ken ook wel iemand die het schijt heeft aan bekeuringen, geld zat, het deed pas pijn toen hij z'n rijbewijs een paar maanden kwijt was. Hij rijdt dus overal zo hard als het kan en parkeert daar waar het past.

Back
Bovenaan