[Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

Ik zou bijna verhuizen voor zulk soort mensen om er voor te zorgen dat ze toch zeer regelmatig kunnen genieten van een prachtig stukje vuurwerk in hun straat, het hele jaar door 😎

Hij heeft het over rijdende bommen, die man is zelf een tikkende tijdbom met zo een overgewicht. Wordt echt moe van die speknek op pootjes.

Die man is een narcistische eikel van buitenproportionele omvang. Eén van de publieke figuren die z'n afkeer tegen iets onbelangrijks telkens weer op de voorgrond plaatst en zijn eigen agenda boven het algemeen belang plaatst. Wat een walgelijke vent is het toch.

Die ‘rijdende bommen’ vindt Bruls belangrijker om aan te pakken bij de Nederlands-Duitse grens, dan de illegale migratie. „Maar misschien zeg ik dan iets ondeugends.”

Wat is het toch een verschrikkelijke ondeugende man.. Denk dat hij dat vroeger veel gehoord heeft toen hij weer koekjes uit de koekjestrommel stal..

Wat een verschrikkelijk kotsverhaal van iemand die totaal verblind is door 1 enkel ding.. Ik heb het niet gauw maar je krijgt echt enorme weerstand voor deze man.

Back
Bovenaan