Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wederom wat berichten verwijderd hier![]()
Dat wel, maar dat mag ook wel met al die zinloze berichten.Krijg je ondertussen betaald?
Dat wel, maar dat mag ook wel met al die zinloze berichten.

nee hoor, dat is echt onzin.Haha uitstel binnenkort?Ze voelen de paniek denk ik, want die 3 eisen zijn wettelijk leidend.
Is geen onzin habibi. HVLV heeft dat gepost, Niet aan de 3 voorwaarden voldaan = geen verbodnee hoor, dat is echt onzin.
Eey, it's a dirty job but...Wederom wat berichten verwijderd hier![]()
Ik heb een vraag maar misschien zie ik het antwoord ergens over het hoofd. Ik vind alleen een vaag tijdspad.Is geen onzin habibi. HVLV heeft dat gepost, Niet aan de 3 voorwaarden voldaan = geen verbod
Met dank aan de VVD.Ik ga beginnen met lijstjes maken denk dat het dit jaar niet haalbaar wordt dat verbod laat ze maar steggelen van uitstel komt afstel ze worden het toch niet eens in de politiek met elkaar
Ik heb een vraag maar misschien zie ik het antwoord ergens over het hoofd. Ik vind alleen een vaag tijdspad.
Is er geen datum waarop het allemaal rond moet zijn? Zodat gemeenten zich goed kunnen voorbereiden op een nieuwe jaarwisseling of importeurs weer gericht op Nederland kunnen gaan inkopen. En zo niet moet die dan niet gesteld worden?
Ze konden het verschil niet zien he tussen illegaal en legaal remember dus kooitje eraf en weggooien niks aan de handVoornemen was om het totaal verbod in te laten gaan per 1 Juli 2026.
Zie pagina twee: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-35386-G.pdf
Tevens mag je vanaf Februari 2026, uit me hoofd, geen gekooide artikelen meer in huis hebben.
Dus als je die kwijt wil moet je nog ff snel wat fakkelen maar ik wil ze ook kosteloos ophalen hoor.
Ze konden het verschil niet zien he tussen illegaal en legaal remember dus kooitje eraf en weggooien niks aan de hand
Thanks. Soms zie ik door de bomen het bos even niet meer.Voornemen was om het totaal verbod in te laten gaan per 1 Juli 2026.
Zie pagina twee: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-35386-G.pdf
Tevens mag je vanaf Februari 2026, uit me hoofd, geen gekooide artikelen meer in huis hebben.
Dus als je die kwijt wil moet je nog ff snel wat fakkelen maar ik wil ze ook kosteloos ophalen hoor.
Thanks. Soms zie ik door de bomen het bos even niet meer.
Het enige wat hier nog in een kooi zit is een hamster maar om die nou op te laten halen of af te fakkelen![]()
dat was het lokale verbod in Amsterdam de afgelopen jaren gelukkig wel..Bovendien maakt Halsema zich zorgen over de haalbaarheid van het kabinetsplan. ‘Het is niet te controleren, uit te voeren of te handhaven.’
Dat betekent voorlopig geen verbod en terug naar de tekentafel dunkt mij als het zo doorgaat.dat was het lokale verbod in Amsterdam de afgelopen jaren gelukkig wel..