Special#4 Howling Comet to Cactus

Was er na vorig jaar met de lange pauzes wel effe klaar mee, en in afwachting of ze dat nu beter zouden doen.
Je zou nu een moord doen voor die lange pauzes :frusty:

Batch 2023 heeft trouwens gewoon nog plastic bombettes. Erg vreemd. Als ze hem dan toch aangepast hebben had ik verwacht dat het karton zou zijn. Jammer dat het geen rauwe fluiters meer zijn. Keer er erg naar uit. Geen €100 waard...

Deze werd aangestoken in de straat. Ik moet zeggen dat ik het een erg vermakelijke bak vond! Schelle fluit, mooie staarten, goede boeketten en ging irritant lang door haha.

Uiteraard kan ik me voorstellen dat het echt een teleurstelling is als je rauwe huilers verwacht, en de nieuwe prijs is ook fors. Voor een euro of 60 zou ik deze voltend jaar graag aan de collectie toevoegen.

Geen rauwe fluit en de eerste twee cakes leken geen boeket te hebben bij mij. Vond de schelle fluit overigens goed luid, stiekem wel van genoten hoor:D.

Vond deze echt tegenvallen vanavond. Ik dacht even de buurt op te schrikken.. Nee hoor haha. Voor 90 euro gekocht maar de fluit was totaal niet rauw zoals op de promo video
en de boeketten waren vrij klein.. The return of the phoenix had daarin tegen wel weer een rauwe fluit! Volgend jaar laat ik de Special 4 liggen!

matige boeketten, geen rauwe fluit meer en laatste cake niet meer in een keer leeg (wat ik juist zo gaaf vond aan deze, de hele lucht vol met goud) dus helaas grootste tegenvaller van de avond. Special 1 was ook veranderd, maar die was gewoon uitstekend.

Geen rauwe fluit en de eerste twee cakes leken geen boeket te hebben bij mij. Vond de schelle fluit overigens goed luid, stiekem wel van genoten hoor:D.
Ja, dit moet ik ook bekennen; de fluit kietelde oortjes wel. Felle harde fluit die in mn oren echode, zo eentje. Burst en boeketjes niet bijzonder maar voegde door de crackling toch wel toe.

De oningewijde buurt, pyro amateurs natuurlijk, vonden het als opening toch hoorbaar prima...

Niet waarvoor ik 'm kocht, en ik had 'm voor €100 niet gekocht waar de goeie eerst €70-80 was. Kwam deze zomaar nieuw op de markt...hoeveel van deze fluitbakken hebben we nog, en waar de rest screams is/waren?

Ja, dit moet ik ook bekennen; de fluit kietelde oortjes wel. Felle harde fluit die in mn oren echode, zo eentje. Burst en boeketjes niet bijzonder maar voegde door de crackling toch wel toe.

De oningewijde buurt, pyro amateurs natuurlijk, vonden het als opening toch hoorbaar prima...

Niet waarvoor ik 'm kocht, en ik had 'm voor €100 niet gekocht waar de goeie eerst €70-80 was. Kwam deze zomaar nieuw op de markt...hoeveel van deze fluitbakken hebben we nog, en waar de rest screams is/waren?

Zal ook wel het laatste jaar geweest zijn. Dit waren plastic bombettes in de 2023 batch.

2 Stuks tegelijk (daardoor leek het nog wat).
Geen rauwe fluiters meer. Dat maakte de box in mijn ogen juist 'special'.
Niet echt meer de moeite voor de prijs dus vind ik.

Burst en boeketspreiding vond ik ook tegenvallen eerlijk gezegd bij deze box.

De fluit was anders en zeker niet wat ik verwacht had (uiteraard), maar hij was wel hard en schel.

Nooit meer Katan voor mij!!
Ik had deze speciaal gekocht voor de rauwe fluiters. Ik schrok me kapot toen de eerste tube eruit kwam. Ik had beter voor 2 tientjes een fluitbakje kunnen halen. Dat is beter, dan dit.

Laatst bewerkt:
Tja, wat moet je ervan zeggen. Als je deze speciaal voor de rauwe fluit hebt gekocht voor €109,-- dan kom je bedrogen uit. Het niets meer dan een felle fluitbak2.0. Ik noem het aan aanfluiting bak.
Nee niet meer en nooit meer, ja voor €50 wil ik hem er wel bij hebben

Ziet er wel tof uit op die film van Afcajax, lekker langdurige irritante fluitbak.
Totaal niet wat je ervan verwacht natuurlijk dus heb te doen met diegenen die hem daar voor hebben aangeschaft met de hogere prijzen, laat staan 40x, dat is ook wel absurd hehe.

Opvallend vind ik vooral de opmerking dat dit nog met plastic tubes zou zijn geweest.
Wolff en GBV hebben in ieder geval aangetoond dat het prima kan met kartonnen tubes om die rauwe huiler te maken. Dan zou dit niet eens karton zijn en een totaal andere fluit geworden, dat is niet best.

Back
Bovenaan