Special#4 Howling Comet to Cactus

Katan is het nog niet verleerd......
Nou, daar mogen ze trots op zijn! Mooi samen met Caff, zelfde laken een pak.

't is dat ze winkeliers mooie marges als stroop rond de mond smeren anders zou je als vuurwerklievende winkelier er toch niks mee te maken willen hebben...magoe,voor de meesten is toch net zo goed geld het grote doel en dus gemene deler.... Handel, niks meer.

Ben bang dat dit komt omdat ze geen plastic meer mogen gebruiken. Voorheen waren die fluiters van plastic. Nu denk ik dat het van karton is. Maar eeuwig zonde!

Return of the Phoenix is ook nog altijd met rauwe fluit en gewoon kartonnen huls.
Benieuwd naar de overige reacties, mogelijk is de fluit wel schel en ook leuk.

Ik heb er één verwerkt in een finale projectje, volgens mij ook een 2023 versie. We gaan het zien. Voor mijn project hoeft de fluit niet per sé rauw te zijn. Een hoge maar harde gier, zoals bijvoorbeeld de Horn Whistler van Pangu een paar jaar geleden (die door merg en been ging), zou voor mij ook geweldig zijn. Zolang er maar genoeg power in zit.

Eddy.

Dit kan toch gewoon niet ? Dit is gewoon misselijk makend om te zien als het product zo hard is afgetakeld.

Nou we hebben hem getest, iemand van een afstand laten filmen. Dit is hem dus echt daadwerkelijk. Katan, je kan me wat, en dat is nog zachtjes uitgedrukt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een bijzonder triest jaar dit zeg. Al die jaren de kwaliteit van vuurwerk nog nooit zo hard achteruit zien gaan. Lijkt alsof importeurs een ding op de agenda hebben staan en dat is winst. Enige die in mijn mening nog echt kwaliteit neer zet is magnum en die zijn volledig afgeschoten

Volgend jaar in de headlines:

Nog nooit zo weinig vuurwerk verkocht in Nederland.

&

Duitslandse discounters overspoeld met Nederlanders.

Back
Bovenaan