bruijntjeluc
VWC lid
ik denk wel dat dit gewoon een productiefout is. het sier effect is wel gewoon zoals het hoort te zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 10:42. Geschoten per 2 stuks. Beide compounds zijn aan twee zijden tegelijk ontstoken (hoofd- en reservelont).
Dit is duidelijk de oude batch.. Echte rauwe huilers ipv de gillers uit de nieuwe batch
Ik had hem dit jaar voor het eerst maar na de filmpjes in het topic gezien te hebben zonk de moed al in mijn schoenen. Helaas bleken mijn zorgen terecht en was de fluit enorm teleurstellend. Dit is gewoon een opgevoerde Fluted Satellite en zeker geen € 100,- waard!
Ik heb mijn dealer gemaild of ik een productiefout had of dat dit de structurele uitwerking gaat zijn. Verder kan mijn dealer er uiteraard niets aan doen maar ik hoop wel dat ze flink bij Katan aan de poorten gaan rammelen want mijns inziens is dit totale misleiding en is dit blok verkracht.
EDIT: Dealer heeft bericht doorgestuurd naar Katan. Ben benieuwd naar de verklaring.
Hallo daar, rot om te horen. Ik heb het inderdaad ook van enkele andere kopers vernomen.
Het is wel zo dat wij hier weinig aan kunnen doen. Wij hebben de specials zoals ze eerder waren (top) besteld. Ons bedrijf is overgenomen door Cafferata en hun hebben dus ook de Specials geimporteerd voor ons. Wij zijn ook bijzonder teleurgesteld in deze kwaliteit. En ook voor ons kwam dit als een donderslag bij heldere hemel. Ik weet dat er ook een batch is die wel goed was.
Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met Cafferata/Worlds Toughest Fireworks in Uden als je een klacht hebt.
Katan Vuurwerk is gestopt/beëindigd per 1 januari 2024. Wij hadden een 5 jarige samenwerking met Cafferata.
Excuses in ieder geval van ons uit. We hoorde dit ook pas op 31 december