Something Different

Voor mij de topper en verrassing van de avond! Dit is inderdaad een keer wat anders....
Mega breed geschoten, giga tails. In tijden niet zo enthousiast geweest hahaha. Deze komt op zeker volgend jaar er weer bij.

Aanrader in het kwadraat!

Cakebox van het jaar! Qua uitvoering was deze box pure perfectie. Het geluid van de lift charge is heerlijk dof, de tails waren super dik en hij schiet mega breed. Het tempo was ook perfect en de cakes liepen vloeiend in elkaar over. Echt helemaal niets op aan te merken dus, zeker niet gezien je 4x een 50 shots waaier krijgt voor 100 euro.

Voor iedereen die twijfelde of naar iets anders op zoek is dan de gemiddelde 100 shots box is dit echt een aanrader!

Word ook wel nieuwsgierig nu..

Ik had zelf de ghost effect hier nog wel in terug willen zien maar het lijkt mij een mooie box.

Word ook wel nieuwsgierig nu..

Ik had zelf de ghost effect hier nog wel in terug willen zien maar het lijkt mij een mooie box.
Heb er zelf een waaiershowtje van gemaakt op een iets ruimere plek. Voor het ghost effect heb ik de Red Widow ervoor gezet en voor wat extra geweld de Mega Willows erachter. De Something Different viel goed in de smaak bij de dames in het publiek. :)

Heb er zelf een waaiershowtje van gemaakt op een iets ruimere plek. Voor het ghost effect heb ik de Red Widow ervoor gezet en voor wat extra geweld de Mega Willows erachter. De Something Different viel goed in de smaak bij de dames in het publiek. :)

Nog gefilmd?

Nee helaas, om optimaal te genieten film ik niet. Wat betreft dat optimaal genieten is mijn vrouw er inmiddels ook achter dus die wil ook niet meer filmen :) Voor volgende jaarwisseling dus maar eens een goed cameraatje + statief regelen.

Voor volgende jaarwisseling dus maar eens een goed cameraatje + statief regelen.

Hier zit ik dus ook aan te denken. Ik heb ook nog nooit wat serieus gefilmd. Wel kleine stukjes met telefoon van een box maar dan van te dichtbij en teveel bewogen etc. Zelf genieten is het belangrijkste.

Ik heb hem nog nergens gezien in de freak acties (in ieder geval in het zuiden van het land) maar deze komt wel op het lijstje inderdaad!

Mijn excuses voor de zeer slechte kwaliteit. Maar beter dan niets.
Deze compound is te zien op ca. 04:55.

Back
Bovenaan