Ik begreep dat skyline een compound is uit 2 blokkken. ( 2 kg regel) maar hoe zitten die twee dan weer verbonden aan elkaar? Of moet je die zelf doorlonten?
Je moet er tussen in gaan staan en op het goeie moment box 2 aansteken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik begreep dat skyline een compound is uit 2 blokkken. ( 2 kg regel) maar hoe zitten die twee dan weer verbonden aan elkaar? Of moet je die zelf doorlonten?
Zijn inderdaad 2 losse compounds, met ieder een hoofd- en reservelont![]()
Top....maar ook enig idee wanneer de boxen wel binnen zullen komen dan? Die vraag geef je geen antwoord op namelijk![]()
Zag de foto van de dummy hiervan op Facebook van Orthen. Mooi om beetje te vergelijken met de grote van de andere boxen.
Bekijk bijlage 41653
Heb de skyline ook besteld , maar had deze box tocht echt wat groter verwacht .wil natuurlijk niks zeggen over de uitwerking .
Nog groter ? Ik vind het een behoorlijke doos anders
Het is zeker een behoorlijk grote doos ... maar had hem me groter voorgesteld platter en breder . Dit zal kwa uitwerking geen effect hebben het gaat tenslotte om de inhoud �� .
ik denk dat in die grote doos 2 op elkaar gestapeld zijn en als je ze naast elkaar zet krijg je 1 grote platte zoals op pagina 1
Klopt helemaal.
Was een heeeeeel stom foutje in China.
Toch Chinees met zijn ogen open geweest , ander was de doos platter geweestKlopt helemaal.
Was een heeeeeel stom foutje in China.
Snap het zelf niet meer, maar volgens mij is dit gewoon de doos zoals die ook is. Lijkt me raar als er 2 compounds in zitten. Beetje lage tubes dan voor 30mm.
Welke box staat met de bovenzijde naar voor op de foto ?
Ziet er zo ook wel dik uit, minder lang, dubbel zo hoog.
Uiteindelijk maakt het niet uit, al snap ik dat sommigen toch graag 1 lange platte doos naar buiten zouden tillen.
Ben onwijs benieuwd naar de straat films van deze box.
@Marchel, hoe zit het hierbij met de regelgeving? Mogen winkeliers hem zo op elkaar uitleveren of mogen ze nu enkel als losse delen worden uitgeleverd?
Dat is overigens niet nieuw natuurlijk, zijn wel meer compounds die in totaal óver de 25kg gaan, die krijg je als 2 of 3 losse boxen uitgeleverd, omdoos kan je er dan eventueel bij vragen geloof ik.