Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Het is zeker een behoorlijk grote doos ... maar had hem me groter voorgesteld platter en breder . Dit zal kwa uitwerking geen effect hebben het gaat tenslotte om de inhoud �� .

ik denk dat in die grote doos 2 op elkaar gestapeld zijn en als je ze naast elkaar zet krijg je 1 grote platte zoals op pagina 1

ik denk dat in die grote doos 2 op elkaar gestapeld zijn en als je ze naast elkaar zet krijg je 1 grote platte zoals op pagina 1

Als je goed kijkt zie je eronder 2 bombers staan. Deze zijn samen ongeveer even groot ala de skyline, dat zijn dus al 288 shots. Dus denk dat die doos wel klopt.

Snap het zelf niet meer, maar volgens mij is dit gewoon de doos zoals die ook is. Lijkt me raar als er 2 compounds in zitten. Beetje lage tubes dan voor 30mm.

Snap het zelf niet meer, maar volgens mij is dit gewoon de doos zoals die ook is. Lijkt me raar als er 2 compounds in zitten. Beetje lage tubes dan voor 30mm.

Zover ik weet zitten er idd 2 compounds boven elkaar, er zitten in ieder geval 2 delen in een doos, vraag aardig formaat hoor irl ;)
Correct me if im wrong :angel:

Ziet er zo ook wel dik uit, minder lang, dubbel zo hoog.
Uiteindelijk maakt het niet uit, al snap ik dat sommigen toch graag 1 lange platte doos naar buiten zouden tillen.

Ben onwijs benieuwd naar de straat films van deze box.

@Marchel, hoe zit het hierbij met de regelgeving? Mogen winkeliers hem zo op elkaar uitleveren of mogen ze nu enkel als losse delen worden uitgeleverd?
Dat is overigens niet nieuw natuurlijk, zijn wel meer compounds die in totaal óver de 25kg gaan, die krijg je als 2 of 3 losse boxen uitgeleverd, omdoos kan je er dan eventueel bij vragen geloof ik.

Ziet er zo ook wel dik uit, minder lang, dubbel zo hoog.
Uiteindelijk maakt het niet uit, al snap ik dat sommigen toch graag 1 lange platte doos naar buiten zouden tillen.

Ben onwijs benieuwd naar de straat films van deze box.

@Marchel, hoe zit het hierbij met de regelgeving? Mogen winkeliers hem zo op elkaar uitleveren of mogen ze nu enkel als losse delen worden uitgeleverd?
Dat is overigens niet nieuw natuurlijk, zijn wel meer compounds die in totaal óver de 25kg gaan, die krijg je als 2 of 3 losse boxen uitgeleverd, omdoos kan je er dan eventueel bij vragen geloof ik.

Deze is exclusief adr doos verpakking en kooi net tegen de 25kg en mag dus gewoon in geheel meegeleverd worden.

Gr
Marchel

Dus dan moet je de winkel verplichten om de kooi eraf te halen, ook fijn voor de consument! :cool:

Back
Bovenaan