Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Ik was benieuwd of deze bak ook op een demo zou worden geschoten,maar aangezien hij heel laat binnen is zal dat niet gaan lukken,wat ik vernomen heb is hij heel laat,niet voor kerst in ieder geval.

Bronvermelding zou wel op zn plaats zijn, dit is anders paniek zaaien om niks

Sorry dat ik dit zeg maar, hoezo willen we zo graag weten of het wel op tijd binnen is enzo? Ik snap dat het fijn is dat er een bevestiging is, maar ik denk ook dat onder andere Evolution haar uiterste best doet voor ons en de andere liefhebbers. En uiteindelijk kan er nu weinig meer veranderd worden op zo'n korte tijdspan. Dus ik zou zeggen, loop even naar de aldi, koop wat cat1 en steek dat af om de kruitstress te verminderen. Gewoon rustig afwachten en geen nieuws is goed nieuws :thumbup:

Weten óf het op tijd binnenkomt tot daar aan toe, maar moeten/willen weten wanneer? Kan me niet bedenken wat daar de toegevoegde waarde van is.

ach kinderen die 40 postjes hebben geplaatst waarvan in een topic als deze 5 onzin berichten pff ook anno 2019 lijkt het soms hier soms Social media. We horen het wel van marchel. En zijn reactie tot nu toe zegt genoeg haha :D

Vorig jaar kwam veel spul pas de nacht vd eerste verkoopdag binnen en dat gaf aardig wat problemen.

Dat is dan ook gelijk een goede reden om helemaal niets te zeggen. Voor hetzelfde geldt blijkt een container later te komen dan verwacht en moet je je hier weer gaan verantwoorden voor eerder gedane uitspraken.

Ook krijg je (Evo) wellicht te maken met (onnodige) annuleringen. Als Marcel gaat vertellen dat box X krap gaat worden, zit de mailbox van Evo en veel verkooppunten zo vol met kruitstressers.

Sorry dat ik dit zeg maar, hoezo willen we zo graag weten of het wel op tijd binnen is enzo? Ik snap dat het fijn is dat er een bevestiging is, maar ik denk ook dat onder andere Evolution haar uiterste best doet voor ons en de andere liefhebbers. En uiteindelijk kan er nu weinig meer veranderd worden op zo'n korte tijdspan. Dus ik zou zeggen, loop even naar de aldi, koop wat cat1 en steek dat af om de kruitstress te verminderen. Gewoon rustig afwachten en geen nieuws is goed nieuws :thumbup:
Helemaal met je eens man wat kunnen mensen toch een paniek zaaien er word iets gesuggereerd en bam gelijk dikke paniek man man schamen moeten jullie je, Marcel heb t net bevestigd dus wees gerust en straks staat ie in de straat....

Het is wel fijn om te weten of iets op tijd binnen is voor demo's

En dan wordt er Ja gezegd en is er weer discussie als er alsnog samples geschoten zijn. Mensen zouden zich eens niet zo druk moeten maken en er vanuit gaan dat iedereen in de vuurwerkwereld zijn/haar best doet. :-) Per demo valt dan te bekijken (en na te vragen) of het een sample was of niet.

Samples is niks mis mee bij evolution heb ik daar wel vertrouwen in. Scheelt nauwelijks iets met productie.

Zag de foto van de dummy hiervan op Facebook van Orthen. Mooi om beetje te vergelijken met de grote van de andere boxen.

FB_IMG_1544203449527.jpg

Ik begreep dat skyline een compound is uit 2 blokkken. ( 2 kg regel) maar hoe zitten die twee dan weer verbonden aan elkaar? Of moet je die zelf doorlonten?

Back
Bovenaan