Sky Screamers 2.0

Dit wordt volgens jaar een projectje voor mij... nu geen budget meer voor. 20x deze cake, 5x4 ofzo.

Wat een topper!

Ik heb deze vanavond gezien bij de demo van Souman, vond hem heel erg dik! Goede fluit en ging echt enorm hoog. Heel gaaf.

Zo dan, dat ziet er perfect uit hoor. Fluiters komen goed over en blijven daardoor gaan. Toppertje dit.

Wat een gaaf product! Deze viel mij al op tijdens de productdemonstratie van Vulcan dit jaar, maar op bovenstaande film komt hij ook erg goed over. Topper!

Hoe is deze in vergelijking met de Bora Bora/The gunner? Daar ben ik wel benieuwd naar. Iemand die iets kan vertellen. Vind het zelf lastig inschatten. Beidr komen wel hoog naar mijn mening.

Ik zie op film nou niet echt iets onderscheidends met alle andere fluit-naar-boeket cake? Zelfde rauwe fluit, zelfde hoogte en zelfde zwakke burst? Begrijp me niet verkeerd want ik vind het een prima product, maar niks onderscheidends toch?

Ik zie op film nou niet echt iets onderscheidends met alle andere fluit-naar-boeket cake? Zelfde rauwe fluit, zelfde hoogte en zelfde zwakke burst? Begrijp me niet verkeerd want ik vind het een prima product, maar niks onderscheidends toch?
Ik dacht precies hetzelfde. Het blokje van Katan word belachelijk gemaakt om het laffe boeketje en bij deze is het wel ineens goed :confused:
De adviesprijs van deze is ook nog eens bijna 2x zo hoog.

Heel dik, prima fluit en leuk wat sier, zeker eentje die ik mee zal pakken als ik hem tegenkom bij het afhalen. :)

Leent zich er goed voor om meerdere tegelijk te doen voor de chaos zo te horen op bovenstaande film.

Ik dacht precies hetzelfde. Het blokje van Katan word belachelijk gemaakt om het laffe boeketje en bij deze is het wel ineens goed :confused:
De adviesprijs van deze is ook nog eens bijna 2x zo hoog.

Heb hem niet live gezien en ik heb helemaal NIKS met Vulcan, maar als ik de laatst geplaatste film bekijk en beluister hoor ik toch wel een rauwere fluit dan bij andere vergelijkbare fluitbakken die ik heb gezien. Maar kan aan de film liggen.

Gisteren geschoten bij souman en live gezien. Fluit is gewoon echt goed. Boeketten niet heel groot maart je krijgt will echt een leuke gevulde lucht. Deze koop je net als de special 4 voor de fluit.

Heb hem niet live gezien en ik heb helemaal NIKS met Vulcan, maar als ik de laatst geplaatste film bekijk en beluister hoor ik toch wel een rauwere fluit dan bij andere vergelijkbare fluitbakken die ik heb gezien. Maar kan aan de film liggen.
Ik heb ze beide besteld dus kan na 1 januari zeggen of de fluit echt zoveel beter is.
Vind alleen dat er onterecht word gebashed op de box van Katan terwijl nagenoeg al dit soort cakes zo'n flut boeketje hebben. Logisch ook natuurlijk gezien de hoogte.

Ik heb nu live op demos, katan special 4 , EVO hell fire , gunner en kingsmen gezien maar deze samen met kingsmen zijn echt toppers en als ik moet kiezen kies ik deze prachtig uit gewerkt , persoonlijk de beste fluit van allemaal en een goed uitgewerkt boeketje als je 4 van deze in een blok verwerkt heb je een pareltje kost ook wel wat nu . Maar deze komt er in de outlet zeker

Back
Bovenaan