Sky Screamers 2.0

Zojuist 2 besteld. Lekker voor bij de 2 spdcial 4 boxen. Misschien wel duurder dan de andere rauwe fluiters, maar gezien de lovende reacties is dit toch eentje die een fluitconcert compleet maakt

Zeer moeilijk, heb zelf ook alles afgestruind. Ook enigzins problemen met de levering wat ik gehoord had van de winkelier in Purmerend. Hoeveel wil je er hebben? Want ik wil er best wel eentje van me bestelling afhalen.

:cry:
Geen idee waarom maar ik krijg mijn Sky Screamers niet geleverd.
Wat is naast de Gunner/Bora Bora een beetje een waardige vervanger? De Hellfire Thunder vind ik ook tof maar is nu niet meer te betalen.

Ah balen man! Saluted ziet er op de demo's erg dik uit. Iets minder tempo, maar qua prijs wel vergelijkbaar. En anders inderdaad de 2 lesli cakes die je net noemde.

:cry:
Geen idee waarom maar ik krijg mijn Sky Screamers niet geleverd.
Wat is naast de Gunner/Bora Bora een beetje een waardige vervanger? De Hellfire Thunder vind ik ook tof maar is nu niet meer te betalen.

Er werd door mijn lokale dealer verteld dat er een grote voorraad van deze niet op tijd in NL komt. Daarom hebben veel winkels hem ook als uitverkocht staan op hun website. Ik kon er ook 2 krijgen, maar wel pas op de laatste verkoopdag.

Eens vragen of dat wellicht hier ook het geval is. Is redelijk in de buurt dus geef er niks om om de 31e nog eens die kant op te rijden.
Baal er wel flink van, keek er erg naar uit.

Ok, dit is echt de reïncarnatie van de origine sky screamers.! Een brute mine en heerlijke rauwe fluiters. Helaas door de mist geen boeket gezien. Heb er 1 van de 3 maar afgestoken, puur om te ervaren hoe hij was.

Direct weer naar verlanglijst.!

Hier ook zeer content met deze box!.....wat een heerlijk herrie in de straat zeg,...wel wat kort wellicht?
Zou van mij wel een 60 Schots mogen zijn!!

even een vraag ik had hem ook besteld maar toen ik hem ging ophalen zat ie op een plaatje hout gelijmd ! was dat bij jullie ook het geval ? of heeft de verkoper dat zelf gedaan ? voor de rest was ie top .volgend jaar meer er van hebben .

Volgensmij heb ik deze een aantal keer in de verte gezien toen ik nog wat zicht had in de vooravond. Vond het echt een geweldig ding, super hoog en met doffe fluit en burst

Jazeker ze zijn weer helemaal terug. Wat een heerlijk blok is dit. Erg van genoten. Nu maar hopen dat dit komend jaar weer hetzelfde is.

Zo, die klinkt toch wel erg fijn zo op film. Die moet er komend jaar ook bij! Heerlijk rauwe fluit!

Voor mij vergelijkbaar met de Tropic Scream en Hellfire thunder, dit was mijn top 3 van rauwe fluiters (waar Tropic Scream Salute, ROTP, Viper, special#4 niet toe behoorden)

Echt hulde aan Vulcan om deze weer in de oude vertrouwde kwaliteit op de markt te zetten met een extra boeket. Topcake!

Back
Bovenaan