Sky Screamers 2.0

Wel jammer dat niet elke screamer/fluiter een boeket heeft. Overigens dacht ik bij de demo dat het een sample was, maar na afloop werd aangegeven dat alles productie is.

Wat een gave cake was dit gisteren zeg! De fluit was hard, erg hard, de effecten erbij waren zeer welkom en leuk aanvullend. Als dit productie was, gaan we deze zeker proberen te scoren. Gaaf!

Wat een gave cake was dit gisteren zeg! De fluit was hard, erg hard, de effecten erbij waren zeer welkom en leuk aanvullend. Als dit productie was, gaan we deze zeker proberen te scoren. Gaaf!

Was de fluit nog onderscheidend met de andere fluit-naar-boeket cakes die nu iedere importeur heeft? Op film klinkt dit wel zo namelijk.

Was de fluit nog onderscheidend met de andere fluit-naar-boeket cakes die nu iedere importeur heeft? Op film klinkt dit wel zo namelijk.

Daar was gisteren niks van te merken! De fluit die je veel bij de andere importeurs hoort is een wat lichtere, maar schelle fluit. Echt zon irritante krijs. Dit gaat echt veel dieper, heel rauw en doet wel denken aan zijn oude voorganger!

De heerlijke rauwe fluiters klinken nagenoeg hetzelfde als de goede skyscreamers van een aantal jaren geleden. Deze gaan er zeker komen.:handsup:

Daar was gisteren niks van te merken! De fluit die je veel bij de andere importeurs hoort is een wat lichtere, maar schelle fluit. Echt zon irritante krijs. Dit gaat echt veel dieper, heel rauw en doet wel denken aan zijn oude voorganger!

En iemand die kan bevestigen dat dit écht productie was? Ik word namelijk nu helemaal hyped :D Ik MOET ze kopen....

En iemand die kan bevestigen dat dit écht productie was? Ik word namelijk nu helemaal hyped :D Ik MOET ze kopen....

Ik kan je dat helaas niet bevestigen noch ontkrachten. Het lijkt me sterk dat álles dat nu binnen is al productie is, maar welk product dat wel of niet is... Daarvoor zul je bij Vulcan moeten zijn!

Wat ik al eerder zei, na afloop gaf een medewerker van Vulcan aan dat alles uit de productie komt. Ik zelf kon/kan het nog niet helemaal geloven. Niet zozeer de krijs, maar vooral het boeket vond ik te perfect en te groot als je kijkt naar de hoogte. Aan de andere kant, zouden ze in een een sample ook het eerste schot een mine maken? En daarnaast had dus niet ieder schot een boeket. Hopelijk komt deze in de aanbieding ergens, dan gaat tie zeker mee!

Wat ik al eerder zei, na afloop gaf een medewerker van Vulcan aan dat alles uit de productie komt. Ik zelf kon/kan het nog niet helemaal geloven. Niet zozeer de krijs, maar vooral het boeket vond ik te perfect en te groot als je kijkt naar de hoogte. Aan de andere kant, zouden ze in een een sample ook het eerste schot een mine maken? En daarnaast had dus niet ieder schot een boeket. Hopelijk komt deze in de aanbieding ergens, dan gaat tie zeker mee!

Inderdaad de grote van het boeket was echt super! Stond echt versteld van de kwaliteit, ook heel gaaf dat ze heel de lucht vulden net zoals een bosje vuurpijlen zou doen.

Ja, precies dat. Als deze echt zo in de straat komt wordt het echt genieten. Moet het niet mistig zijn, want dan zie je van het boeket niets :bonk:

Vulcan heeft al vaak genoeg bewezen voor kwaliteit te staan, ik geloof wel dat het met deze helemaal goed zit. Op film ziet ie er al geweldig uit hoor.

Op basis van wat ik hier aan filmmateriaal zie: HEBBEN!!!
Rauw en hard, met een flink boeket on top. Klasse product.

De Sky Screamers 2.0 die geschoten is op de DEMO betreft een monster die uit de werkelijke productie is genomen.

Mvg,
Vulcan Europe

Benieuwd hoe de fluit is in vergelijking met de Bora Bora, die vond ik goed. 5 schoten minder maar wel de helft goedkoper.
Vulcan dealer om de hoek dus we gaan het gewoon vergelijken.

Back
Bovenaan