Six Best Possible [Uitloop 2018]

Echt balen, dacht dat wordt de knaller van de avond ( had extra budget vrijgemaakt na het zien van de demo en gelijk besteld ).. Helaas viel deze zo vies tegen. Dat ik me afvroeg of dit wel de juiste cake was.

Niet leuk dit.

wij van chinared staan ook voor groot raadsel
het enige wat ik nu kan zeggen dat het opgelost wordt
heb hem zelf ook afgestoken en was zeker niet tevreden
bewaar je bon of bestel bewijs hier komt een oplossing voor
wij komen hier binnen een paar dagen op terug
zal mijn hard maken dat diegene dit jaar een nieuwe gratis op kunnen halen

sorry kees makkelie

Grote klasse deze reactie! (y)

Bedankt geeft mij toch mijn waardering voor China Red terug.

Dat is zeker een domper voor de gasten die hem hadden aangeschaft.
Ik zelf gelukkig niet.
Wel heel sportief van chinared dat ze de fout erkennen en tot een oplossing komen dat is echt klasse.

Black out eight vond ik ook zwaar tegenvallen voor de prijs. Had er echt wel meer van verwacht..

De bursts van Six Sense waren even groot al dan niet groter.

ik vond het egt wel een mooie sierlijke bak maar de burst en spreiding was gewoon niet best.
egt jammer want had er egt veel meer van verwacht.

eerste cake was bij mij nog wel een voldoende / goed , daarna werd het minder. Erg jammer.

Hier dus net zo. Verwachting was overigens erg hoog, bij cake 1 vroeg ik mij af wat we mochten verwachten, maar na cake 2 en 3 was die verwachting wel weg. Helaas, hij presteerde niet zoals hij moest doen en China Red erkent dit ook. We gaan voor de herkansing eind dit jaar, maar voor nu toch de film van de 2015-versie.

Waar ik benieuwd naar ben.. Hoe staat het met de productie van deze box? Hoe is ervoor gezorgd dat we dit jaar wel een goed presterende Six Best Possible krijgen? En wat gebeurt er met de restvoorraad van vorig jaar?

China Red heeft een topoplossing gegeven waarvoor veel dank, dus hoop dat het dit jaar allemaal goed gaat!

Waar ik benieuwd naar ben.. Hoe staat het met de productie van deze box? Hoe is ervoor gezorgd dat we dit jaar wel een goed presterende Six Best Possible krijgen? En wat gebeurt er met de restvoorraad van vorig jaar?

China Red heeft een topoplossing gegeven waarvoor veel dank, dus hoop dat het dit jaar allemaal goed gaat!

Nou ben ik niet de woordvoerder van China Red: Maar het productie probleem van vorig jaar is verholpen dat is zeker. Het product is weer op het oude vertrouwde nivo.

Nou ben ik niet de woordvoerder van China Red: Maar het productie probleem van vorig jaar is verholpen dat is zeker. Het product is weer op het oude vertrouwde nivo.

Hoe weet je dat zo zeker? Gaat China Red dit jaar geen samples schieten op demo's in december? Zelfs bij knalcakes waar gewoon voorraad van was is gekozen om toch maar een sample te schieten.

Hoe weet je dat zo zeker? Gaat China Red dit jaar geen samples schieten op demo's in december? Zelfs bij knalcakes waar gewoon voorraad van was is gekozen om toch maar een sample te schieten.

Vorig jaar is er alleen maar productie geschoten. Heb persoonlijk de kartonnen uitgepakt.

De versie die je dacht dat zou komen! Dit is de kwaliteit van de demo vorig jaar.. Nu hopen dat we dit jaar ook zo in de straat hebben.

Back
Bovenaan