Six Best Possible [Uitloop 2018]

Wat een prachtige bak was dit zeg! Effecten waren enorm en mooi rond. Deze vond ik vollere boeketten hebben dan de Cruel Traction die ik voor de Six Best Possible schoot. Het kost wat, maar je krijgt er zeker wat voor terug!

China Red heeft woord gehouden! Hij moest even op gang komen maar wat een prachtig uitgevoerde box is dit. Diverse grote effecten, tempowisselingen, prima tijdsduur. Benaderde bijna de Evo boxen en dan lever je gewoon kwaliteit. Nogmaals dank aan China Red voor deze actie! Film volgt nog.

Briljant! De absolute topper van de avond (tussen allemaal ander Rubro en Evo-boxen). Heerlijk tempo (met afwisseling), kwaliteit helemaal super, dikke klappers. Super!

Eens kijken of ik deze dit jaar voor een leuke prijs kan scoren. Op de demo van Ed Raket 3 weken geleden overtuigde hij me al maar al m'n budget was al op.

Wat een box was dit zeg! Complimenten voor China red...

Deze ging echt super goed, heb deze als afsluiter bewaard en deze maakte het zeker waar!

Was echt een prachtige box, complimenten aan china red, na het geintje van vorige jaar waren de verwachtingen natuurlijk hoog op een goede versie op de markt te brengen !!

wat was hij mooi nu zeg. prachtig mooi uitgewerkte effecten.
die bijna tot aan de grond dwarrelde,
1 van de mooiste cakes boxen die ik had. kon zich bijna meten met de spectacle show 120.

Heb hier erg van genoten . stond samen te blazen als deel van de finale met de visions.
Deed er zeker niet voor onder!
Strakke dikke boeketten die erg helder en mooi uitgewerkt waren.
Vooral het goud is fenomenaal. zeker in combinatie met het goud van de visions.
zeker een kanshebber voor komend stookseizoen!

Back
Bovenaan