Silver Salute

Batch 2023 bevat 225 gram netto kruit.
Batch 2020 234 gram netto.

Rechts op foto 2023 en links 2020 versie:

20231226_203424.jpg

Laatst bewerkt:
Ondanks iets minder kruit was deze heel prima, zoals eerder vermeld zijn de salvo's een stukje langzamer.
Maar dit beviel me zeker wel. Knallen zijn behoorlijk hard en ze hebben een dikke titanium effect.

Wat een verrassing was dit! Precies zoals je zou hopen dat een Nederlandse salute cake het doet. Het lijkt alsof ze wisten dat dit het laatste jaar zou zijn en hem nog 1 keer ouderwets tot de grens gevuld hebben.
Toen hij net op de markt was heb ik hem eens gehad, daarna eigenlijk altijd laten staan vanwege de slechte verhalen.
Kan me de gekleurde kogels niet meer herinneren, was vroeger volgens mij gewoon enkel een zilveren mine en dan per 3 tegelijk?

Blij dat ik er 3 had aangeschaft. De andere 2 bewaard om volgend jaar van te genieten.

De oude vertrouwde silver salute heeft ons doen verbazen, wat een klappen kwamen hier van af ! Deed niet onder voor anderen knal cakes en is denk ik ook 1 van de betere die te krijgen is op het moment. Vond hem overheen komen met de red thunder van Argento !!

Back
Bovenaan