BENZ VWC lid woensdag om 18:51 #941 cycloon65 zei: Leuk om weer eens meegepakt te hebben. Batch 2024 knalde idd erg lekker! Hier 2 lonten tegelijk aangestoken als afsluiter richting 2 uur. Klik om te vergroten... Kneiterhard waren ze. Topdingen!! 2 karton van gestookt de visite dacht echt WTF is dat
cycloon65 zei: Leuk om weer eens meegepakt te hebben. Batch 2024 knalde idd erg lekker! Hier 2 lonten tegelijk aangestoken als afsluiter richting 2 uur. Klik om te vergroten... Kneiterhard waren ze. Topdingen!! 2 karton van gestookt de visite dacht echt WTF is dat
L Lidu Rullezzz VWC lid woensdag om 18:54 #942 Ook blij dat ik er een paar had, knalde lekker! Moet wel zeggen dat de ti-furry er nog overheen ging
Pyromun VWC lid woensdag om 19:08 #943 Lidu Rullezzz zei: Ook blij dat ik er een paar had, knalde lekker! Moet wel zeggen dat de ti-furry er nog overheen ging Klik om te vergroten... Die ervaring had ik niet. De Silver Salute was net een tikkeltje doffer qua burst en vond die dus ook net iets beter. Al was de Ti-Fury ook echt goed! Had hier een versie met batchjaar 2024 en productiejaar 2025. Hopelijk is dit dus een blijvertje, maar ik vrees van niet.
Lidu Rullezzz zei: Ook blij dat ik er een paar had, knalde lekker! Moet wel zeggen dat de ti-furry er nog overheen ging Klik om te vergroten... Die ervaring had ik niet. De Silver Salute was net een tikkeltje doffer qua burst en vond die dus ook net iets beter. Al was de Ti-Fury ook echt goed! Had hier een versie met batchjaar 2024 en productiejaar 2025. Hopelijk is dit dus een blijvertje, maar ik vrees van niet.
cycloon65 VWC lid woensdag om 20:46 #944 BENZ zei: Kneiterhard waren ze. Topdingen!! 2 karton van gestookt de visite dacht echt WTF is dat Klik om te vergroten... Vriend van me was verbaasd dat dit 20 mm was haha!
BENZ zei: Kneiterhard waren ze. Topdingen!! 2 karton van gestookt de visite dacht echt WTF is dat Klik om te vergroten... Vriend van me was verbaasd dat dit 20 mm was haha!