Silver Salute

Ik had afgelopen oud en nieuw de 2012 versie (had ik nog staan) en de 2014 versie, met reservelont trouwens, en de 2012 versie knalde beduidend harder dan de 2014 versie...

Laatst bewerkt:
timing van de knallen is zo slecht, bestond al in 2015 een omlabeling ja.
Omlabeling van een winkel en niet Wolff zelf, net als bij je andere post.

Deze vanavond gezien bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal... Vind het zo zonde, jaren geleden was dit echt een topper. Nu was de burst van veel siercakes harder dan de Silver Salute, geen grapje! Dit was voor mij echt de flop van de avond, afrader en jammer om te zien wat ermee gebeurd is... Zoek je nog een goede harde knal cake, de Cruel Cannon klapte alles eruit!

Precies wat hierboven staat. Deze staat nu echt in de schaduw van die brute knaller die het ooit was.
Afrader.

Ik had de 2014 versie 3x. Terwijl mij de 2012-2013 werd beloofd. Had een flink humeur er aan overgehouden na de negatieve reacties. Echter presteerde hij erg lekker helemaal vergeleken met andere cakes. Het waren niet meer de doffe dreunen als vroeger maar alsnog erg tevreden en trok de aandacht!

Ik heb gisteren de huidige versie in de finale van 123vuurwerk gehoord. De knallen zijn opzich nog wel lekker en vooral met meerdere tegelijk, maar het is inderdaad niet meer wat het geweest was. De knallen zijn nu wat feller in plaats van dof. Verder zijn de Ti boeketjes nog wel super uitgewerkt zonder andere gekke sterren.

De Silver Salute, toch wel een klassieker te noemen. Ik ben benieuwd of mensen nog herinneren wanneer ze deze voor het eerst schoten. Was dat de snoeiharde eerste versie? Of heb je m nog nooit gehad? Staat hij op de bestellijst? Laat het weten!

De Silver Salute, toch wel een klassieker te noemen. Ik ben benieuwd of mensen nog herinneren wanneer ze deze voor het eerst schoten. Was dat de snoeiharde eerste versie? Of heb je m nog nooit gehad? Staat hij op de bestellijst? Laat het weten!

Denk dat ik deze ergens in 2018 voor het eerst had. Knalde keihard. Daarna ook nog een keer gehad vond het niet bepaald onderscheidend t.o.v overige knalcakes. Zonde.

Bij vuurwerkland nu overigens in de karton actie. Prijs veeeul te hoog al helemaal als ie knalt zoals de laatste jaren.

De eerste versies waren echt goed.
Stak er altijd 2 af overdag en 2 na 0:00 uur.
Later werd de No Mercy ook gelijk aan de Silver Salute en stak ik er na 0:00 uur 2 No Mercys af.
Goede herinneringen aan.
Eigenlijk erg dat je tegenwoordig voor een goede knalcake je naar België moet.
De tweede versie van de knalcake van Funke is ook compleet verkloot.

Deze waren inderdaad echt snoeihard te noemen voor een F2 knalcake, samen met andere concurrenten zoals de Secret Salute. Ook had Wolff andere toppers zoals de No Mercy en de Duo Burst. Erg jammer dst ze er niet meer zijn. En weer een actie waarmee de overheid ( en het ILT ) de vraag naar de illegale markt heeft vergroot. Één van de vele acties en voorbeelden helaas.

Gelukkig heb je in Belgie de Piromax Titanium Salute en de Black Thunder van Tristar die zelfs nog harder gaan, met hetzelfde kaliber als de Silver Salute.

Back
Bovenaan