Silver Salute

Denk dat ik deze ergens in 2018 voor het eerst had. Knalde keihard. Daarna ook nog een keer gehad vond het niet bepaald onderscheidend t.o.v overige knalcakes. Zonde.

Bij vuurwerkland nu overigens in de karton actie. Prijs veeeul te hoog al helemaal als ie knalt zoals de laatste jaren.

Als je in 2018 een snoeiharde versie had, heb je toch nog veel geluk gehad. Ik heb hem in 2016 nog gehad geloof ik, en toen was het alweer lafjes. Zonde, want ooit was dit dé knalcake!

Helemaal eens met Avalanche. Vanaf de introductie jarenlang in de collectie tot 2016, ik kan mij de eerste demofilms met het juichende publiek nog goed herinneren. In 2016 was de kwaliteit helaas al zoveel minder dat ik hem de jaren daarna heb laten staan, idem voor bijna alle andere salutecakes. We gaan het dit jaar weer proberen met een aantal Las Fallas, zo te lezen nog 1 van de beste knalcakes in NL. Jammer dat het zo achteruit is gegaan (met een niet helemaal legale 'In Shock' van Vulcan als positieve uitschieter).

Kartonnen vol van weg geschoten, samen met de thunderstruck van Hardix destijds. Wat een topper was dit zeg, waren voor mij wel de jaren hoor.

Hier nog een paar films van ons, stuk voor stuk mooie sfeerfilms vind ik.

Kartonnen vol van weg geschoten, samen met de thunderstruck van Hardix destijds. Wat een topper was dit zeg, waren voor mij wel de jaren hoor.

Filmpjes.

Heerlijk beeldmateriaal!
Bedankt.

Voelt als een eeuwigheid geleden, maar dat waren ongeveer de trending beelden destijds op YouTube die mij als piepjong vuurweerkliefhebber VWC deden ontdekken! :wink:

Dit soort filmpjes worden er echt gemist hier op het forum. Ik keek er altijd erg naar uit en de kwaliteit was ook top van de beelden. Heerlijke sfeer

Prachtige filmpjes blijven het.
Misschien een beetje offtopic @Omepje maar zijn er wel eens compilaties gemaakt van de overdagbeelden van die jaarwisselingen? Ik weet dat er nu heel wat mooie losse filmpjes zijn, maar een compilatie vind ik voor de sfeer het best.

4 karton, 48 stuks, om 0:00. Want ik bedoel, er was wel een vuurwerk verbod he...

Mix van 2019 en 2020 batch. Knalde best!

WhatsApp Image 2022-01-01 at 17.06.09.jpg

Net nog twee op de kop weten te tikken voor 12.5 ps. Werd er helemaal emonostalgisch van bijna ��

Deze knalde tot verrassing nog erg goed, laatste jaren zijn ze een heel stuk minder geworden. Maar deze batch knalde gemiddelde Nederlandse salute blok er wel uit.

Back
Bovenaan