Jupilerfreak
Banned
Zustercake van Playfull Fairy he. Ik denk dat dit leuke cakes zijn voor fluithema's waarbij je accenten kan leggen op knal (scr. sal), crackling (pl.f.) of bont (z.j.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was gisteren aanwezig toen deze werd geschoten. Deze is geschoten door Royal tijdens de demo van Plaggenmarsch vuurwerk. De Fluiters zijn errug lekker irritant. De burst is niet hard. Maar volgens de heren van royal is dit het maximum wat gehaald kon worden in combinatie met de fluiters. Het ging ze hoofdzakelijk om de fluit, en dat is zeker geslaagd.
Zustercake van Playfull Fairy he. Ik denk dat dit leuke cakes zijn voor fluithema's waarbij je accenten kan leggen op knal (scr. sal), crackling (pl.f.) of bont (z.j.)
Knal haalt niet de Silver Salute, maar toch een erg lekkere burst. Sterren zijn niet storend en de fluit is zo irritant als een Zware Jongen.
Volgens mij was hij nog ietwat vochtig, maar ik denk dat het een toppertje is.
http://www.youtube.com/watch?v=a_xC_PDVUgI
Euh, bedankt voor de film, maar wat vond je er van?
Wat een verdomd irritant ding. Prima geschikt voor een 10:00 uur moment!
Opeens krijg ik inspiratie...
Het was een verdomd lekker 10:00 uur moment!
Zeer leuk voor ochtendmomenten, thema binnen een show met fluit+knal-combi of gewoon om per vier als een malle te openen om 00::00 uur.
Mijn verwachting van deze pot is geheel uitgekomen.
+ YouTube Video | |