Screaming Salute

Zustercake van Playfull Fairy he. Ik denk dat dit leuke cakes zijn voor fluithema's waarbij je accenten kan leggen op knal (scr. sal), crackling (pl.f.) of bont (z.j.)

Ik was gisteren aanwezig toen deze werd geschoten. Deze is geschoten door Royal tijdens de demo van Plaggenmarsch vuurwerk. De Fluiters zijn errug lekker irritant. De burst is niet hard. Maar volgens de heren van royal is dit het maximum wat gehaald kon worden in combinatie met de fluiters. Het ging ze hoofdzakelijk om de fluit, en dat is zeker geslaagd.

De mines lijken er ook uit te zijn gesnoeid...:cry: Zou ik jammer vinden, dat gaf deze cake nog weer dat beetje extra.

Ach ja, ik ga het wel zien 2012/2013 aangezien ik deze mooi op zolder zet om goed te kunnen drogen :wink:

Ik was gisteren aanwezig toen deze werd geschoten. Deze is geschoten door Royal tijdens de demo van Plaggenmarsch vuurwerk. De Fluiters zijn errug lekker irritant. De burst is niet hard. Maar volgens de heren van royal is dit het maximum wat gehaald kon worden in combinatie met de fluiters. Het ging ze hoofdzakelijk om de fluit, en dat is zeker geslaagd.

Als blijkt dat de burst inderdaad niet erg hard kan zijn in combinatie van fluiters zou ik wel is willen weten waarom dat zo is.

Ten 1e is de cake 480 gram dus niet helemaal maximaal.
Ten 2e 500/45 = 11 gram. 2 gram flash hou je 9 over.

Lijkt mij dat je voor mines, (die er niet inzitten op filmpje afgaande) en titanium boeketje niet veel nodig hebt.
Misschien heb je voor de fluit wel redelijk veel nodig.
Weet iemand hier misschien meer over ?

Zustercake van Playfull Fairy he. Ik denk dat dit leuke cakes zijn voor fluithema's waarbij je accenten kan leggen op knal (scr. sal), crackling (pl.f.) of bont (z.j.)

De fluit bij deze cake klinkt wel beduidend beter dan die van de Playful Fairy (dat is meer een fluit als de Las Vegas van Dynasty).

Als de knal toch aardig blijkt te zijn pak ik er eentje mee :)

Erg gave pot dit, heb hem ook gezien bij Plaggenmarsch. Heerlijke dikke fluit en een lekkere knal er achteraan. Topper!

Nog een foto van mij van deze beauty:

v500_0d86ae2c7a5140183580750817f7963e_27536655.jpg

Foto niet kopiëren zonder toestemming of Bron

Ben benieuwd of je daadwerkelijk de salutes nog hoort. Van wat ik op de filmpjes zie ben ik absoluut niet onder de indruk.

Wat een verdomd irritant ding. Prima geschikt voor een 10:00 uur moment!
Opeens krijg ik inspiratie...

Het was een verdomd lekker 10:00 uur moment!
Zeer leuk voor ochtendmomenten, thema binnen een show met fluit+knal-combi of gewoon om per vier als een malle te openen om 00::00 uur.

Mijn verwachting van deze pot is geheel uitgekomen.

Het was een verdomd lekker 10:00 uur moment!
Zeer leuk voor ochtendmomenten, thema binnen een show met fluit+knal-combi of gewoon om per vier als een malle te openen om 00::00 uur.

Mijn verwachting van deze pot is geheel uitgekomen.

kan me hier volledig bij aansluiten .

net afgestoken , zeer schelle fluiters , pijn aan de oren fluit :P , en daarna nog een lekkere salute erbij , en hij blijft maar doorgaan joh , heerijke cake , volgend jaar misschien voor een finale project ofsow :) .

top cake !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Helemaal geweldig die komt er sowieso weer in volgend jaar!
op 0:53 knalt links onderin een bombette op de voorruit van een BMW... geen schade behalve een oranje klei plek .

Back
Bovenaan