Scream *afgekeurd*

Ik bedoel dat ik dan eerst een straatfilmpje wil zien van de batch die nu op de markt is of komt. Als het risico op afkeur er helemaal uitgehaald is... Dit jaar de Kingsmen nog veilig kunnen stellen en als deze mij kan overtuigen gaat ie op de lijst voor 2025.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit niet een nieuwe batch is, staat namelijk bij op=op.

Zien mensen dit wel in NL? Ik zie het nml wel in DE, en kan best dat na afkeuring nu batch is vrijgelaten en wel verkocht kan/mag op DE markt, staat daar als "nieuw/weer verkrijgbaar"

Ik heb dit na gevraagd en dit ging idd niet over een nieuwe batch maar een oude wel goed gekeurd gedeelte
Weet je ook welke cake er uit is gehaald, of je dan dus een kleinere compound overhoudt en of dit betekend dat het product voor meerdere winkels beschikbaar komt?

Wat betreft de afkeur, hoe en wat deze staat in dit rapport vermeld. (Gewoon openbaar)
https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts/screen/webReport/alertDetail/10005953?lang=en

Mooie woorden dat het product eigenlijk te goed is :cool::thumbsup:

Yep inderdaad

"The product is incorrectly labelled for consumer use but is far too powerful for such non-professional use. Furthermore, the rockets are unstable and can shoot out in unintended directions. Consequently a user can become injured and/or receive burns, suffer damage to the hearing and/or to the eyesight. The product may also cause a fire."

Te krachtig

Back
Bovenaan