Scream *afgekeurd*

Batch no. 2

20241230-151815.jpg

Hahah. Eens met de heren hierboven. Verwerkt in mijn 0000u show. Lekkere rauwe fluit, harde klappen, gaan mooi meerdere kanten op en een fijn tempo! Mijn goed makertje van een teleurstellende special #4 van vorig jaar!!

Deze gebruikt in de afsluiter. Wat een heerlijke bak zeg. Fluiters gingen allemaal goed omhoog en vlogen lekker door, waarna nog een goede burst en effect hoogte. Zou hem zo weer nemen.

Ook ik zou hem zo weer aanschaffen, denk dat ik deze beter vond dan de kingsmen. Verschildende effecten, goede hoogte en goede fluit.

Ook ik zou hem zo weer aanschaffen, denk dat ik deze beter vond dan de kingsmen. Verschildende effecten, goede hoogte en goede fluit.
Ja, ik was en ben echt nog steeds echt enthousiast. Zat zelf ook te denken, volgens mij de beste rauwe fluit compound die ik heb gehad. (Kingsmen, Oude Katan 4, Screaming Elevator). Qua cake staat bij mij de Erotica nog boven aan :D

Deze en de hell fire thunder, zijn wel de top in NL vind ik. Blij dat ik ruim veilig gesteld heb haha.

Back
Bovenaan