[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat mijn order tijdens de wckd week niet via holten zelf terug komt maar dat ik contact op moet nemen met [email protected].
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben en al antwoord hebben over geld terug? Heb verder uit die hoek nog helemaal niks gehoord en maak me daar een beetje zorgen om.

Ik zie dat mijn order tijdens de wckd week niet via holten zelf terug komt maar dat ik contact op moet nemen met [email protected].
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben en al antwoord hebben over geld terug? Heb verder uit die hoek nog helemaal niks gehoord en maak me daar een beetje zorgen om.

Wij hebben een mail gehad met deze info:

''Onze webshops zijn per direct gesloten. De reeds geplaatste weborders die in de portalen staan kunnen we terug betalen aan de consumenten. Hiervoor willen we enige tijd vragen om dit te organiseren.''

Dat komt dus vast en zeker goed!

Wij hebben een mail gehad met deze info:

''Onze webshops zijn per direct gesloten. De reeds geplaatste weborders die in de portalen staan kunnen we terug betalen aan de consumenten. Hiervoor willen we enige tijd vragen om dit te organiseren.''

Dat komt dus vast en zeker goed!

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik stuur er even een mail achteraan en wacht dan wel af

Gekozen om de bestellingen door te schuiven naar volgend jaar. Blijf hopen dat het dan wel weer mag :) Anders vertrouw ik erop dat ik het geld alsnog terug krijg zoals vermeld.
Succes met alles Stefan!

Gisteren de mail van Holten gekregen en man wat is het toch weer goed geregeld hier!
Makkelijk formuliertje invullen om order door te schuiven en als je je geld terug wilt hoef je helemaal niks te doen.
:thumbsup:

Ik vind het ook echt een dikke pluim waard hoor, wat Stefan allemaal doet. Een hele zaak corona proof ingericht, veel updates, mooie acties en ook nog eens meer dan prima klantenservice. Ik kom graag volgend jaar mijn bestelling hier ophalen!

Mooi om te zien dat ook hier alles netjes wordt afgehandeld, maar had ook niet anders verwacht :thumbup: Goed ook dat er nu volop ingezet wordt op Cat1.

Ook ik wil even mijn waardering uitspreken naar deze winkel. Ik ken Stefan wel al, maar heb mijn vuurwerk er niet besteld. Ik heb besloten dat ik een aantal winkeliers volgend jaar mijn handel gun, en dit is er één van.

Bestelling doorgezet naar volgend jaar. En nu maar hopen op mooie acties om dit beginnetje weer uit te breiden. Maar zal vast goed komen!

Zijn alle mails de deur al uit, zelf nog geen mail ontvangen namelijk?

Ps heeft geen haast hoor, just to be sure...

Zijn alle mails de deur al uit, zelf nog geen mail ontvangen namelijk?

Ps heeft geen haast hoor, just to be sure...

Ja, kan zijn dat de mail nog onderweg is maar onderweg cat. 1 aan het stoken is...

Stuur me anders morgen even een PM als je nog geen mail hebt met je mailadres.

Ja, kan zijn dat de mail nog onderweg is maar onderweg cat. 1 aan het stoken is...

Stuur me anders morgen even een PM als je nog geen mail hebt met je mailadres.

Zo jij zit er ook weer bovenop he, wat een snelle reactie weer:thumbup:
Komt goed, hou het even in de gaten anders morgen even een pm..

Thanks voor de snelle reactie

3 nieuwe pakketten

Sjow! En zo opeens hebben we 3 fantastische categorie 1 pakketten (Cakketten) samengesteld bestaande uit losse artikelen uit ons assortiment voor de starter, de liefhebber en de echte Pyrotechnicus voor een leuke voordeelprijs!

- Cakket Basis van € 13,70 voor € 10,00
- Cakket Junior van € 16,05 voor € 12,50
- Cakket Stoer van € 19,60 voor € 15,00

Vanaf heden direct af te halen in onze winkel en ook al te bestellen op www.vuurwerkholten.nl en af te halen naar wens.

BEPERKT BESCHIKBAAR! OP=OP

Cakketbasis.jpg

Cakketjunior.jpg

Cakketstoer.jpg

Je speelt goed in op de markt Stefan.

Succes met de verkoop van cat 1 vuurwerk. Het is niet anders!

Bekijk via onderstaande link onze actuele cat. 1 magazine. Deze wordt binnenkort huis aan huis verspreidt in en nabij Holten.

De meeste artikelen waar bij staat 'binnenkort leverbaar' zijn vanaf dinsdag 1 december verkrijgbaar in onze winkel en vanaf dan ook te bestellen op onze webshop. Bekijken van deze artikelen kan al wel op onze webshop.

MAGAZINE CATEGORIE 1 VUURWERK

magazine2020cat1.jpg

Beste Sinterklaas,

U zult het vast wel hebben vernomen,
dat ze onze tradities hebben ontnomen.

Wij zitten nu in zak en as,
en heffen op 31 december alleen nog maar een glas.

Steun onze sector en breng ons een bezoek,
want voor je het weet valt voor deze traditie ook het doek.

Breng alle kinderen een Vuurwerkbon in de schoen,
Dan heeft de jeugd in ieder geval nog iets te doen.

Met deze bon kun je categorie 1 vuurwerk kopen,
Dat is beter dan de boel van een ander gaan slopen.

Zien we u binnenkort in onze winkel aan de Kerkstraat 6?
Wij geven u graag ook wat vuurwerk les.

Met vriendelijke groet,

Uw kruitgenoten
www.vuurwerkholten.nl

postervwbon.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan