Noordervuur
VWC lid
poeh wat een prachtbak! die finale ook, perfectie zo.Leuk ding inderdaad. Nog wel even afwachten of deze naar NL komt, kan ook voor de Duitse markt zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
poeh wat een prachtbak! die finale ook, perfectie zo.Leuk ding inderdaad. Nog wel even afwachten of deze naar NL komt, kan ook voor de Duitse markt zijn.
Dit exemplaar is in ieder geval de 1.3G versie zie ik.Leuk ding inderdaad. Nog wel even afwachten of deze naar NL komt, kan ook voor de Duitse markt zijn.
Kan wel ns hier heenkomen qua constructie/shots/kruit. Ultieme cracklingbak wel, ik mis alleen nog keiharde dragon eggs. De farfalle-achtige dingen (2 soorten!) zijn ongezien, time rain (veel te weinig in consu) erg sterk, en dan die finale met combi zilver én gouden crackling!!! Weer; het bijzonderste zit weeeeer maar in één salvo, waarom van die hoogstandjes nooit een cake gemaakt wordt... De rest van de effecten in die boxen zien we in het hele assortiment in diverse configuraties al langskomen. Wordt nu bijna van "grijp maar wat effecten uit het repertoire, oh en we gooien nog ff iets bijzonders erbij, één salvootje maar hoor!"Gisteren hebben ze Venice online gezet. Prachtig hoor!
Daar hoef je geen medelijden mee te hebben, aan hen de uitdaging om het assortiment dusdanig aan te passen zodat ze zich hiermee kunnen meten. Daarnaast moet je er toch ook niet aan denken dat je alleen maar Riakeo en gelijkaardige producten tot je beschikking had? Stuk voor stuk heel sierlijk maar tegelijkertijd wordt het dan ook wel heel erg eentonig.Ik krijg medelijden met de andere importeurs![]()
Wat een slet die Lesli, allemaal one 'New years eves' stands.Met Funke heeft Lesli het ook maar 1 jaar gedaan.
Wat is er in jouw ogen dan mis mee ?Met Funke heeft Lesli het ook maar 1 jaar gedaan. De vraag is of het ILT nog een jaartje wegkijkt...en of andere importeurs dat waarderen.
alleen maar goed lijkt mij zo ,hopelijk komen ze komend jaar met betere producten tegen betere prijzen ,concurrentie komt meestal ten goede aan de consument ,duimen maarIk krijg medelijden met de andere importeurs![]()
Gast 24030 zei:alleen maar goed lijkt mij zo ,hopelijk komen ze komend jaar met betere producten tegen betere prijzen ,concurrentie komt meestal ten goede aan de consument ,duimen maar![]()
In de omschrijving staat:Gisteren hebben ze Venice online gezet. Prachtig hoor!
Ik heb gehoord dat de politie er toch weinig van snapt want daarom willen ze een totaalverbod. Is veel te ingewikkeld al die labels lezen en categoriën. F2 mag dus deze mag je van mij gewoon importerenIn de omschrijving staat:
CAT. F2 | 1.3G Double Compound
Dus mogen we aannemen dat het niet voor NL markt is.
De Opening Act is absoluut geweldig maar helaas alleen in BE verkrijgbaar. Dit juweeltje zou ik ook graag in NL zien.Riakeo spotters ook een stille compound tegengekomen van ze? Puur met die mooie falling leaves/horsetails/mines?