Riakeo Nederland

Dit keer te veel crackling. Eigenlijk een kopie van effecten van alle andere compounds dat ze aanbieden. Eigenlijk wel jammer dat ze zoveel op elkaar lijken. Ik had liever wat meer glittering willow gezien, misschien wat meer multi color peony, dahlia (zonder crackling), misschien ook crossettes, dikke zilveren palmen.. Dit mis ik toch wel een beetje.

Gisteren hebben ze Venice online gezet. Prachtig hoor!

Kan wel ns hier heenkomen qua constructie/shots/kruit. Ultieme cracklingbak wel, ik mis alleen nog keiharde dragon eggs. De farfalle-achtige dingen (2 soorten!) zijn ongezien, time rain (veel te weinig in consu) erg sterk, en dan die finale met combi zilver én gouden crackling!!! Weer; het bijzonderste zit weeeeer maar in één salvo, waarom van die hoogstandjes nooit een cake gemaakt wordt... De rest van de effecten in die boxen zien we in het hele assortiment in diverse configuraties al langskomen. Wordt nu bijna van "grijp maar wat effecten uit het repertoire, oh en we gooien nog ff iets bijzonders erbij, één salvootje maar hoor!"

Gewoon übervet ding natuurlijk weer ivm rest van de markt. Zal wel weer tegen de 2e hypotheek aanschurken qua prijs.

Ik vind er echt geweldige vernieuwende effecten tussen zitten, maar daartussen ook weer effecten die me wat minder kunnen bekoren.
Dat blijft toch een nadeel van het compound gebeuren. Zeker met riakeoprijzen is dat toch een nadeel, dan wil je iets dat van A tot Z in de smaak valt.

Ik krijg medelijden met de andere importeurs 😂💪🏻👍🏻💥
Daar hoef je geen medelijden mee te hebben, aan hen de uitdaging om het assortiment dusdanig aan te passen zodat ze zich hiermee kunnen meten. Daarnaast moet je er toch ook niet aan denken dat je alleen maar Riakeo en gelijkaardige producten tot je beschikking had? Stuk voor stuk heel sierlijk maar tegelijkertijd wordt het dan ook wel heel erg eentonig.

Met Funke heeft Lesli het ook maar 1 jaar gedaan. De vraag is of het ILT nog een jaartje wegkijkt...en of andere importeurs dat waarderen.
Wat is er in jouw ogen dan mis mee ?
Ja ik heb 2 blokjes geblust achteraf maar dat komt door de wind.
Geen vonken tot de grond want de shots met dwarrelend goud gingen goed hoog.
(helaas) geen burst 💥 waar het eten van je eerste heilige communie nog van omhoog komt.
En het is gelukkig niet verboden om mooi te zijn.

Ik krijg medelijden met de andere importeurs 😂💪🏻👍🏻💥
alleen maar goed lijkt mij zo ,hopelijk komen ze komend jaar met betere producten tegen betere prijzen ,concurrentie komt meestal ten goede aan de consument ,duimen maar :d:handsup:

Gast 24030 zei:
alleen maar goed lijkt mij zo ,hopelijk komen ze komend jaar met betere producten tegen betere prijzen ,concurrentie komt meestal ten goede aan de consument ,duimen maar :d:handsup:
IMG_3175.jpeg
Alleen al dat zelfs de Sjiena video’s 1:1 in de straat presteren (bij even veel wind) mag voor vele een voorbeeld zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
In de omschrijving staat:
CAT. F2 | 1.3G Double Compound
Dus mogen we aannemen dat het niet voor NL markt is.
Ik heb gehoord dat de politie er toch weinig van snapt want daarom willen ze een totaalverbod. Is veel te ingewikkeld al die labels lezen en categoriën. F2 mag dus deze mag je van mij gewoon importeren :p

Riakeo spotters ook een stille compound tegengekomen van ze? Puur met die mooie falling leaves/horsetails/mines?

Riakeo spotters ook een stille compound tegengekomen van ze? Puur met die mooie falling leaves/horsetails/mines?
De Opening Act is absoluut geweldig maar helaas alleen in BE verkrijgbaar. Dit juweeltje zou ik ook graag in NL zien.

Back
Bovenaan