Riakeo Nederland

Hier ook maar ff:

Kan Riakeo (onder Lesli als importeur) nog in subsecties/collecties verder onderverdeeld, of anders eigen sectie? Want drie lijnen zijn duidelijk te onderscheiden (1. van Toxic enz/ 2. Elegance enz/ 3. Great Wall enz), Veneboer Drachten had ze erg mooi apart in de showroom, had ik eigenlijk ff foto van moeten maken, niet aan gedacht

Hier ook maar ff:

Kan Riakeo (onder Lesli als importeur) nog in subsecties/collecties verder onderverdeeld, of anders eigen sectie? Want drie lijnen zijn duidelijk te onderscheiden (1. van Toxic enz/ 2. Elegance enz/ 3. Great Wall enz), Veneboer Drachten had ze erg mooi apart in de showroom, had ik eigenlijk ff foto van moeten maken, niet aan gedacht
Zullen we naar gaan kijken. Niet nu maar zal m onder de aandacht brengen

Zag wel dat Lesli zelf het in de catalogus niet onderverdeelt verder. Wel jammer, zijn duidelijk verschillend en zou wat meer overzicht geven plus...ruimte voor uitbreiding 😆

Ik was in het begin vrij sceptisch tegenover de introductie van Riakeo in NL maar ik ben blij verrast met de kwaliteit. Wel vind ik de prijs absurd hoog en gezien de hoge marges die lesli vuurwerk hanteert kunnen deze prijzen ook best een stukje lager.

Anyway hopen dat de kwaliteit ook zo blijft in 2025!

Ik dacht eerst weer zo'n zelfde finale die we in veel van hun bakken zien, maar toen kwamen er toch nog wat heerlijke rijen achteraan. Mooi ding!

Back
Bovenaan